Als ik broncode van b.v. startpagina copyeer...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heatseeker

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Als ik de broncode van b.v. de startpagina copyeer in een html veld van mijn eigen site, word de startpagina dan ook zichtbaar op mijn eigen site?

heat..:o

De tekst, links en kleuren wel. De plaatjes echter niet, hier moet je naartoe linken!

Dus als ik het goed begrijp, zijn de broncodes eigenlijk al kant en klare lay-outs voor een site...
Je hebt b.v. kant en klare java-scripts die je in je site kunt plakken, maar zijn die er ook voor de basis achtergrond met vakverdeling enz...?

heat

Ja dat klopt. De vakverdeling ed. is allemaal in de de broncode opgenomen. De broncode kopiëren werkt alleen niet bij polls, plaatjes, soms de achtergrond, en login-systems.
Simon

Ahhh kijk eens op deze site aub, aan de linkerzijde naar onder toe staat een chatbox, waar ieder een berichtje kan achterlaten, met tijd en naam enz...
zijn hier ook kant en klare scrips voor?

www.heerdeontour.com

heat

Ik denk niet dat je deze zomaar kan overnemen! Volgens mij werkt zoiets veel complexer. Ik ben niet goed thuis op 't gebied van scripts ed. misschien kan iemand anders je ermee verder helpen! Succes nog :D

Geplaatst door Heatseeker
Ahhh kijk eens op deze site aub, aan de linkerzijde naar onder toe staat een chatbox, waar ieder een berichtje kan achterlaten, met tijd en naam enz...
zijn hier ook kant en klare scrips voor?

www.heerdeontour.com

heat

Ja! die zijn er:)
Dit is een shoutbox!
Google eens op:
shoutbox php script

Suc6!

ok ga ik doen, hoe kan het trouwens dat ik altijd reclame van die lui meekrijg, terwijl zij alles zonder hebben?

heat:o

Die hebben er waarschijnlijk veel aan gesleuteld, of helemaal zelf gemaakt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan