• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Als ik cel leeg maak blijft er een regel wel voorwaardelijke opmaak weergeven..?

Status
Niet open voor verdere reacties.

richard5000

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2012
Hoi,

Ik had een leuk bestand gemaakt, maar nu gaf iemand aan dat als de cellen bij zoek artikelnummer leeg is of iemand heeft op de cel delete gedrukt er een regel geel geleurd blijft, kan iemand mij vertellen hoe ik aan een formule toevoeg dat als dei nvulcel bij artikelnummer leeg is hij niet de regel een kleur (geel) geeft.

Heb twee bestanden (dezelfde) ingevoegd, waarbij bij type2 te zien is wat er gebeurd als de invulcel bij artikelnummer leeg is en type 1 is zoals ik het graag wil hebben als er bij firma2 meerdre mogelijkheden zijn voor artikel bij firma1.

Kortom wat moet ik veranderen cq toevoegen bij voorwaardelijke opmaak nummer 3?

Bekijk bijlage type1.xlsx

Bekijk bijlage type2.xlsx

Groet,
Richard

Laatst bewerkt:
richard5000,

Ik hoop dat dit bestandje goed werkt.(Type1)
Ik hoop dat dit bestandje goed werkt.(Type2)

Tevens wil ik je vragen om de vragen, waarvan je tevreden was met de oplossing, als opgelost te zetten.
Dit kun je doen bij de vraagstelling. (dus eerste bericht)
Dank u.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Jammer, maar beiden bestanden zijn niet goed, als ik bij type2 artikelnummer 3000 intoets wordt mijn regel bij firma2 cel 9 E,F,G niet meer geel, zoals bij origineel en als ik niets in het hokje geef artikelnummer neerzet blijven de cellen 9 A,B,C geel.

Mijn bedoeling is om als er niets staat in cel 1 C (geef artikelnummer), alle cellen geen kleur hebben en als ik dan intoets artikelnummer 3000 de cellen 8A t/m 8G geel worden en ook de cellen bij firma2 9 E,F,G.

Dus eigenlijk is het zo dat mijn originele bestand type 1 op zich wel goed is, op een ding na en dit is als je cel C1 leeg laat dat dan er een regel geel blijft en deze moet ook gewoon niet geel zijn, maar als je dan weer artikelnummer 3000 intoets moeten de cellen zoals aangegeven wel geel worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan