als ik een beter abbonement neem....

Status
Niet open voor verdere reacties.

mindheady

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2011
stel, dat ik nu... 180 ping heb op een server in amerika.... zou ik een betere ping krijgen als ik een duurder abbonement neem van internet?

en riching amerika wat is de best haalbare ping?

thnx!

180 ping is wel erg laag. Ik haal hier 29 ping mee.
Met een duurder zal dit waarschijnlijk omhoog gaan, maar dat ligt ook aan de provider.

De ping is ook afhankelijk van de server zelf en of je over wel of niet over WIFI surft.

Mvg Leo

de ping is van zoo veel afhankelijk het is simpel gezegd gewoon de verbinding tussen jou pc en de server van het spel.
dus alles wat er tussen zit kan voor vertraging zorgen pc ,draadloos ,routers, powerline ,abbonement, en dit held voor beide maar als je ziet dat het van jou veel slechter is dan van de rest.
kan je eens proberen je pc zo dicht mogelijk met kabel bij je modem te brengen dus zonder swiches en powerline draadloos enzo

ik heb een internet kabel die (veel) te lang is ern denk erom dat het 180 ping naar AMERIKA is hé...
dus het is wel een eind maar zou liever rond de 100 hebben... haalbaar vanuit nederland zonder een internet abbo van 100 euroies of?

ik weet niet of iemand dat heeft, vandaar deze vraag... maar lijkt me sterk met elke abonnement dat je 28 ping naar Amerika hebt...............

cool, waar testen jullie dat?
dan zal ik eens kijken wat mijn ping bij die test is ivm dat het ook een gameserver is inderdaad

een random amerikaanse server?

probeer anders de server eens: Fairbanks Alaska en wil je can zeggen wat jou internet abbonement zegt aan ping? :)

ik heb namelijk op die server: 199 ping 4.39 MB down en 2.80 upload

en NL:

13ms 28.00 down 2.99 up

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan