• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

als ik een cel copieer die leeg is wil ik ook een leeg veld als copy hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.

schutter007

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2005
Ik copieer van het ene tablad een lege cel en deze wordt dan in het volgende tabblad als 00:00 weer gegeven . terwijl ik alleen de cellen wil copieren die een waarde hebben.
Wie zou mij kunnen helpen.

Schutter007, waarschijnlijk staat in 'dat andere tabblad' de celopmaak (format) op 'tijd' ingesteld.

Groet, Leo

Selecteer F5 en dan linksonder "special" (ik heb een engelse versie). Klik op het volgende blad constants of formules. OK en OK en dan heb je alleen de gevulde cellen geselecteerd.

Wat ook kan helpen is wellicht is het doel sheet leeg te maken of de celeigenschappen op Algemeen te zetten. Nu staat er kennelijk een tijd formaat in (of moet dat ook???)

Ron

Ik copieer van het ene tablad een lege cel en deze wordt dan in het volgende tabblad als 00:00 weer gegeven . terwijl ik alleen de cellen wil copieren die een waarde hebben.
Wie zou mij kunnen helpen.

Ik neem aan dat je dit alleen hebt met koppeling plakken via plakken speciaal.

Dan zou ik de nullen onderdrukken
Extra >> Opties >> Nulwaarden uitvinken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan