als ik iets download krijg ik dit in beeld alsmaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickos

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2004
hallo allemaal,als ik iest aan het downloaden wil doen via suprnova dan krijg ik alsmaar de melding dat ik een bestand moet opsporen via het internet dat bestand wat er dan komt testaan is CKNOW als ik die link van deze aanklikt om het te installeren dan gebeurt er niks wie kan mij hier mee verder helpen
groetjes nick van zetten

Mogelijk dat anderen er bekend mee zijn en beter kunnen antwoorden maar met Google vond ik dit:

Bestandstype onbekend: Wie met een onbekende bestandsextensie van doen krijgt, zal eerst moeten uitzoeken om wat voor type bestand het gaat en met welke applicatie het geopend moet worden. (Overgenomen uit: PCM, februari 2001, blz. 112)

Op het internet zijn voldoende websites te vinden die ons dat werk uit handen nemen. Eén daarvan is www.cknow.com/ckinfo/acronyms/fileextensions.htm. Hier vind je alle bestandstypen op een rij, en indien bekend een link naar een bijbehorende viewer of applicatie.

Bron: http://home.hccnet.nl/j.rheenen/windows.html

Maar wacht even op meerdere reacties. :)

Hoi Nickos,

Ik heb ook eens gezocht. Zou je wat er gebeurt iets duidelijker kunnen melden? CKNOW = een site met zaken die met computers te maken hebben. Maar ik snap niet hoe je via een download die niet wil werken daar iets zou moeten downloaden. Er zijn geen downloads voorhanden zo te zien :confused: Staat er alleen maar CKNOW?

he hallo nou als ik wat download komt er te staan van
WINDOWS KAN HET VOLGENDE BESTAND NIET OPENEN
DE NAAM VAN WAT IK DOWNLOAD DAN .WMV[1]TORRENT

WAT WILT U DOEN
het bij behorende programma via het web opsporen

het programma in een lijst selecteren

en als ik dan het eerste pak via het web opsporen
dan krijg ik een lijst van windows en dan staat er
cknow.com klik ik die dan aan dan kom ik op een site maar daar kan ik geloof ik niks downloaden hoop dat je hier wat meer mee kan
groetjes nick van zetten

Heeft het wel eens gewerkt?

Het lijkt mij namelijk dat je geen programma hebt die overweg kan gaan met de torrent files

op die site kun je wel vinden waarmee die wmv files geopend moeten worden :)
Het is een windows media file. Zal met windows media player geopend moeten worden lijkt me :)

o dus in princippe moet ik dan eigenlijk bit torrent of azeurus downloaden of zo iets??/
anders weet ik het ook niet eigenlijk

Je zult een programma moeten installeren die overweg kan met torrent files. Azeurus is daar inderdaad 1 van

Yup,

Je hebt dan eerst een torrent client nodig, zoals ABC, G3Torrent, Azureus, enz.

Dan haal je eerst de info op wat het voor bestand is, hoe groot ie is, enz. met het .torrent filetje.

Dan kan met de torrent client het echte downloadwerk beginnen.

Succes,
Timothy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan