Als ik iets open dan is opeens het beeld zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
766
Hoi,
Een kennis van me werkt in windows me en heeft een vreemd probleem.
Zodra hij maar iets opend ( documenten ofzo ) dan klapt zijn beeld uit en heeft hij alleen nog maar een zwart scherm, de monitor en de computer staan dan nog aan.

Hij heeft hiervoor daar nog geen last van gehad, maar heeft vanavond voor het probleem wel AdAware, Spybot en SwhsRedder laten scannen op Spyware en alles laten verwijderen.
Ook heeft hij voor het probleem zijn norton Antivirus laten updaten en upgraden, .

Weet iemand waarom het venster ineens zwart wordt zodra er iets geopend wordt.

Alvast erg bedankt voor je reactie.

groeten,

Barney
 
Spybot en Adaware maken backups , die je zo terug kunt zetten,
Van CWShredder weet ik het niet.
 
Ik lees net op internet dat het ook kan liggen aan de Viruscan die net geupdated is, een oudere versie schijnt moeite te hebben met het bestand Symevnt.386.
Ik ga morgen ook even kijken of dit er iets mee te maken heeft, zoja en het is de oplossing, dan meld ik het meteen ,

groeten Barney
 
Ik heb vanmiddag geconstateerd dat de computer het Bloodhound virus had. Deze zorgde ervoor dat om de haverklap een zwart scherm tevoorschijn kwam
Ik heb het virus weten te verwijderen en tot nu toe is het probleem verholpen.

Allemaal bedankt voor de reactie's

groeten Barney
 
bloodhound is geen virus hoor.

Ik citeer Buffy even

"Negeren. Dit is een bekende melding van de heuristische scan van Norton. Let wel: Bloodhound.Exploit.6 is dus niet de naam van een virus, maar geeft aan dat de Bloodhound van Norton (die Bloodhound is dus de naam van de heuristische scan) een mogelijke kwetsbaarheid vindt."
 
Geplaatst door esjeka
bloodhound is geen virus hoor.

Ik citeer Buffy even

"Negeren. Dit is een bekende melding van de heuristische scan van Norton. Let wel: Bloodhound.Exploit.6 is dus niet de naam van een virus, maar geeft aan dat de Bloodhound van Norton (die Bloodhound is dus de naam van de heuristische scan) een mogelijke kwetsbaarheid vindt."

Klopt Esjeka, maar daar heb ik het over Bloodhound.Exploit.6. Die melding kun je negeren omdat het vermoedelijk om een bugje in Norton gaat.

Ándere meldingen van Norton met "Bloodhound" erin (zoals Bloodhound.Packed, Bloodhound.vbs, etc.) wijzen vaak wel op de aanwezigheid van een (nog niet geïdentificeerd) virus.
 
Hoe dan ook, nadat ik norton het heb laten verwijderen is het probleem ook meteen opgelost , eerder hoefde ik mijn internet explorer maar te openen en bam een zwart scherm.
Nu kom ik weer in de startpagina en geen zwart scherm.

groeten barney
 
En ik had er dus inderdaad de Bloodhound.Packed ook bij zitten.


Barney
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan