Als ik mijn koptelefoon aansluit blijft het geluid gewoon uit de boxen komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jantje10

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2012
Hallo,

Als ik mijn koptelefoon aansluit blijft het geluid gewoon uit de boxen komen.
Het komt dan ook nog wel uit mijn koptelefoon maar ik wil dat het alleen uit mijn koptelefoon komt.

M.V.G. Jan-Willem
P.S. met koptelefoon bedoel ik gewone oortjes van die goedkope van de 'Action'.

Ja hij zit erin zo dom was ik nou ook weer nie :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Nja wie weet haha, welke driver heb je voor geluid?

Ik weet niet zeker of ik het goed heb opgezocht maar zou het kunnen dat ik de:
Realtek HD audio output
Ik heb het opgezocht in configuratiescherm maar als jij weet waar ik het anders kan vinden moet je het zeggen.

Hoi,

Even een vraagje je hebt de koptelefoon op de groene aansluiting aangesloten op welke aansluiting de boxen dan?

Hoi,

Even een vraagje je hebt de koptelefoon op de groene aansluiting aangesloten op welke aansluiting de boxen dan?

weet ik niet het zijn de boxen die in het beeldscherm zitten. Dus ik weet niet hij zit vast wel ergens achter in de computer. XD

Hoi,

Er zit toevallig wat wel vaker het geval is een koptelefoon aansluiting op de monitor? dan zal het wel lukken.

weet ik niet het zijn de boxen die in het beeldscherm zitten. Dus ik weet niet hij zit vast wel ergens achter in de computer. XD

ik heb het uitgezocht heb het ook gevonden dus nu komt er geen geluid meer uit de boxen in mijn beeldscherm maar uit mijn oortjes maar is er een makkelijkere manier want nu zou ik als ik met oortjes in muziek wil gaan luisteren dan moet ik elke keer de computer kast omdraaien om mijn oortjes op de plek te doen van mijn boxen is er dus een makkelijkere manier waardoor dat niet elke keer hoeft of kan dat niet.

Hoi,

Er zit toevallig wat wel vaker het geval is een koptelefoon aansluiting op de monitor? dan zal het wel lukken.

klopt maar die zit dus in de computerkast. :confused: dus krijg ik mijn oortjes niet meer in het beeldscherm.

Hoi,

Duidelijk dus:confused: je boxen zit daar dan een aansluiting op geef anders de situatie eens weer.

dus je bedoeld dat ik gewoon losse boxen moet aansluiten en daar mijn oortjes in moet doen?

dit is de situatie: PB030328.jpgPB030329.jpgPB030330.jpg

Laatste achter in mijn beeldscherm andere computerkast het is het groene stekkertje

Laatst bewerkt:
Hoi,

Even tussendoor je hoeft niet steeds te qouten hoor

Ps in je eerst bericht schrijf je dat als je de koptelfoon gebruikt ook de boxen van wat ik nu begrijp van je monitor aan blijven maar dan is mijn bericht van 9.22 uur toch de oplossing je speakers gaan uit en je kan luisteren via de kop telefoon.

Laatst bewerkt:
Ja dat klopt maar het is toch veel te vermoeiend om steeds het stekkertje uit de computerkast te trekken XD

Nee je begrijpt mij niet mag ik even vragen welke monitor je hebt?

Dat mag je vragen maar ik weet het niet precies volgens mij is het een packerd bell callisto 171 het stond op de achterkant van de monitor. :D

Vaak kun je dat op het moederbord met jumpers instellen, dat als de front connector wordt gebruikt de achteruitgang wordt afgekoppeld, bij een merk PC zit dat meestal ook zo.

Vaak kun je dat op het moederbord met jumpers instellen, dat als de front connector wordt gebruikt de achteruitgang wordt afgekoppeld, bij een merk PC zit dat meestal ook zo.

Oke ik heb een packerd bell dus ik weet niet maar ik ben ook weer niet zo technisch dat ik die jumpers zelf kan installeren of heb jij daar nog tips voor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan