als ik op msn gaa dan hoor ik harde ventilator

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerhelper

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2012
hallo als ik op msn gaa dan hoor ik mijn laptops ventilatoren steeds hard gaan en dan weer zachtjes
dus het gaat hard en dan weer zacht wat is het probleem
en hier specs ook als ik geen msn gebruik hoor ik het en de laptop wordt warm en ik had het sinds ik adobe en youtube filmpjes ook kijk hoor ik het ook draaien en het wordt vet warm

hpnx6110
procesor intel celeron m 1.40

help mij plz het is zo iritant

Laatst bewerkt:
Laptop op de kop leggen, als je een klepje boven de ventilator hebt die je los kan schroeven, open maken en dan voorzichtig de stof eruit halen.

Iedere laptop heeft een ventilator en een pc heeft meerderen. Deze beginnen in werking te treden op het moment dat je processor, videokaart etc hard aan het werkt zijn. Dit voorkomt dat er onderdelen van je systeem oververhit raken en stuk gaan.

Dit is in principe heel normaal en niks mis mee!

Als je laptop heel wat jaartjes oud is dan moet jou systeem harder werken om alles voor elkaar te krijgen. Als reactie hiervan zal je laptop sneller warm raken en de ventilatie zal vaker en langer aanblijven.

Mocht je met Adobe bedoelen Adobe Photoshop dan dient je systeem naast een goeie processor ook een goeie videokaart te bevatten.

Een Celeron systeem is niet een van de nieuwste (al hoe wel ik nog steeds winkels zie die af en toe Celeron een systeem verkopen). Opzich zou je met een Celeron systeem heel goed MSN moeten kunnen gebruiken en ook films op YouTube kijken. Zolang je niet alles te gelijke tijd wilt doen.
Alle applicaties worden steeds vernieuwd en eisen steeds meer van onze systemen.

Laptop op de kop leggen, als je een klepje boven de ventilator hebt die je los kan schroeven, open maken en dan voorzichtig de stof eruit halen.

is dit te doen voor iemand die weinig verstand er van heeft?
en kan je veel dingen ver***** ?

ik heb er wel veel verstand van want ik ben een icter maar alleen ik wist het probleem niet
ik maak zelfs computers en laptop

Nou,schiet mij maar lek.

Je maakt ze zelf,en je weet het probleem niet? Kom nou!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan