Als ik shift los laat reageert ie niet...

• Onderwerp starter Onderwerp starter RdJ1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RdJ1

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2008
Als ik in een spel met shift+w moet rennen en dan laat ik shift los, blijft hij rennen, in plaats van gewoon te gaan lopen.

Hoe los ik dit op?

Glazen bol ingesneeuwd, dus die kan ik niet gebruiken. Welk spel wat voor systeem gaat het hier over?

Zoek in Help en Ondersteuning naar plaktoetsen en kijk of het in jouw besturingssysteem aanstaat. Indien ja, zorg ervoor dat het uit komt te staan en ook niet (meer) ingeschakeld kan worden.

Is één van de Toegankelijkheidsoptie (voor gehandicapten etc.)

Succes,

Tijs.

Windows 7, CoD4 & MW2.
Toetsenbord met of zonder draad maakt niks uit.

Plaktoetsen staat uit.

Als ik in een tekstverwerker iets typ en ik laat shift los blijft hij ook hoofdletters typen...

Iemand een idee?

Ok, ik kan je alleen gidsen in Vista in dit geval, hopelijk is het niet veel anders in Windows 7:

[Windows-toets]r toetscombinatie -> intl.cpl
Ga naar tabblad Toetsenborden en talen
Klik op Toetsenborden wijzigen
Klik op tabblad Geavanceerde toetsinstellingen
Activeer in de bovenste paragraaf ("Caps Lock uitschakelen door") het bolletje in "Caps Lock-toets in te drukken"

[Er zal nu wel ingesteld staan: "Shift-toets in te drukken". Dat moet dus veranderd worden.]

Succes,

Tijs.

Dan weet ik het niet. Hopelijk heeft iemand anders dan nog een tip voor je.

Tijs.

Toch nog even: Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je het tijdelijk even omzet naar "Shift-toets in te drukken", en dan even te kijken hoe je toetsenbord dan reageert.

Tijs.

Je zou haast het idee krijgen er iets met de toetsenbordaansturing is, alsof de Caps Lock en Shift knop omgewisseld zouden zijn?

Maar ja, ik geef het hierbij helaas op. Hopelijk heeft iemand anders dan nog een tip voor je.

Tijs.

Is gewoon een instelling in het spel. Je kan toetsen toewijzen aan functies.

Daarbij kan je kiezen om inderdaad emt een druk op een bepaalde toets het poppetje altijd te laten rennen en ook kan je een toets instellen waarbij je alleen rent als je deze ingedrukt houdt. Net zoals je kan zoen met bukken en liggen. Dit kan permanent of middels een toets ingedrukt houden.

Als het ook gebeurd buiten het spel, zou ik eens een ander toetsenbord aansluiten, zou best kunnen dat de shift toets niet helemaal lekker werkt.

(Of de shift toets aan de andere kant van je toetsenbord proberen om te zien of die het ook doet)

Shift en Caps Lock zijn niet omgewisseld, want als ik shift en w loslaat en dan alleen w indruk rent hij niet meer.

Het is ook geen instelling in het spel, want het is ook zo in tekstverwerkers.

Rechter shift-toets maakt niks uit.

Als ik een toetsenbord met draad gebruik i.p.v. zonder draad, werkt het wel goed in tekstverwerkers maar niet in het spel :(

Ik heb het aan andere mensen gevraagd, maar die hebben er geen last van in het spel.

Iemand nog een idee? :confused:

Is gewoon een instelling in het spel. Je kan toetsen toewijzen aan functies.

Daarbij kan je kiezen om inderdaad emt een druk op een bepaalde toets het poppetje altijd te laten rennen en ook kan je een toets instellen waarbij je alleen rent als je deze ingedrukt houdt. Net zoals je kan doen met bukken en liggen. Dit kan permanent of middels een toets ingedrukt houden.

Hier uberhaubt al naar gekeken?! Je geeft dit namelijk niet aan.

Je kan in het menu bij optie de toetsen aanpassen. Bij MW2 is dit "movement" en daar kan je de controles bovenin vermeld wijzigen en ook onder in beeld zie je weer sprint staat.

Staat bij jou de onderste sprint gekoppelt aan shift, dan ja blijft ie rennen. Koppel je de bovenste sprint aan shift, dan rent ie alleen als je de knop ingedrukt houdt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan