• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

ALS ISFOUT lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pro pizza

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Hey, weet iemand hoe ik deze #deel/0! kan wegkrijgen?
Ik heb al gekeken, het moet met de =Als funcite, maari kweet niet precies hoe, ik heb in cel F3 de formule =GEMIDDELDE(A:A) maar nu staat er in heel kolom A geen cijfers, waar moet ik de functie en welke functie moet ik nou invullen?

Kijk maar eens bij isfout

Het lukt mij niet, want ik moet de formule =gemiddeld(A:A) in de als isfout functie hebben maar dat lukt niet:S

Het lukt mij niet, want ik moet de formule =gemiddeld(A:A) in de als isfout functie hebben maar dat lukt niet:S
En de zoekfunctie op Helpmij, zoals eerder aangegeven, is geen optie?

Nee, dit helpt mij niet, want ik moet een formule in de ISFOUT functie en dat lukt niet, in deze codes worden allemaal codes gebruikt en dus GEEN formules...

Nee, dit helpt mij niet, want ik moet een formule in de ISFOUT functie en dat lukt niet, in deze codes worden allemaal codes gebruikt en dus GEEN formules...
Dan moet je in je topictitel aangeven dat je een probleem heb met ISFOUT.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan