als je van Tiscali afwilt...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bazz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 nov 2004
Goed nieuws voor iedereen die Tiscali beu is en vóór 1-11-04 een contract is aangegaan. Per 1-1-2005 gelden er voor hen nieuwe abonnnements voorwaarden (voor slachtoffer van na 1-11-04 gelden ze nu al). Deze verandering geeft je het recht om tot 1 januari je abonement op te zeggen. Pak je kans!

2.7 Tiscali behoudt zich het recht voor deze algemene voorwaarden te wijzigen of aan te vullen. Van deze wijziging(en) zal Tiscali de Abonnee tenminste 60 dagen voordat de wijziging(en) van kracht worden op de hoogte stellen op de Website (http://abonnementsvoorwaarden.tiscali.nl). Zulke wijzigingen of aanvullingen gelden ook ten aanzien van ten tijde van de wijzigingen reeds lopende Overeenkomsten. Indien de Abonnee een wijziging in deze algemene voorwaarden niet wil accepteren, kan hij tot de datum waarop de nieuwe voorwaarden van kracht worden zijn Overeenkomst schriftelijk beëindigen tegen deze datum.:mad:

Waar zouden deze klanten slachtoffer van kunnen/moeten zijn?

YESSSS... wou al weggaan bij tiscali. maar omdat ik te laat was met het afzeggen van abonnement moest ik een hele jaar wachten :mad: . nu kun je het elke maand opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand :thumb:

Vraag eea nog maar even goed na bij Tiscali in Utrecht,want hier schijnt het laatste woord nog niet over gesproken te zijn.

@temptation: OK dan, slachtoffer is niet politiek-correct en ik trek het in. Met mijn Tiscali-ervaringen zal ik jullie verder niet vervelen. Feit is dat ik erg blij ben dat ik kan vertrekken.

Greatchampion: Dat van die elke maand opzeggen snap ik niet helemaal (of dat zou in de nieuwe voorwaarden moeten staan; die heb ik niet gelezen en ik gebruik ze alleen als excuus om van m'n abonnement af te komen). Opzeggen kan om deze reden tot 1 januari.

upsidaisy: Ik heb gebeld met Tiscali. Ze geven niet uit zichzelf aan dat dit een mogelijkheid is om het contract te beëindigen. Maar toen ik de wijziging ter sprake bracht kon de meneer aan de andere kant van lijn niet ontkennen dat dit inderdaad recht geeft om het contract te beëindigen. "Wel aangetekend opsturen" kreeg ik als advies. "Zit daar maar niks over in" voegde ik daar in gedachten aan toe. Maar dat terzijde, ik zou niet weten wat er nog meer over gezegd zou moeten worden, het staat in hun eigen voorwaarden die op dit moment voor mij gelden(zie ik de quote in mijn 1e mailtje).

Ik zet ondertussen m'n machtiging alvast stop en ga opzoek naar een andere provider. :D

Ja hoor, ik ben bij Tiscali weg!
Wat een gedoe zeg. Ik zeg op, met als reden de gewijzigde voorwaarden, per email, fax en aangetekende brief. Einddatum 31-12-2004. Ik ontvang een bevestiging, verbinding wordt gestopt per 31-12. Joepie!
Afgelopen maandag: geen verbinding. Ik denk "storing". Op dinsdag bel ik maar 's. Niks geen storing: lijn opgeheven!!! Waarom? Mevrouw aan de lijn vindt als einddatum 20-nov-04,
31-dec-04 en 20-nov-05... maar waarom de stekker er nou uit is gegaan op 21-dec-04?? Niemand heeft een idee bij Tiscali. "Gelukkig hoef ik er niet meer voor te betalen" weet de mevrouw wel te vertellen. Nee, dat zou mooi zijn. Is trouwens wél mooi, want de factuur voor december én januari is inmiddels afgeschreven. Of ze kunnen helpen met een inbelverbinding opzetten? Natuurlijk, als ik 0900-nogwat bel (à 50cent p.minuut en wachten tot je een ons weegt en je telefoonrekening astronomische hoogten bereikt) dan kunnen ze me wel helpen.
<zucht!> Dus zelf een inbelaccount geknutselt... geen toegang meer tot de e-mail box bij Tiscali. Weer bellen... terminated, alle binnengekomen post van de laatste dagen kwijt. Ondertussen natuurlijk ook weer doorverbonden, in de wacht gezet en een discussie gehad over wanneer het abonnement ook al weer zou eindigen.
AAARRGGHHH:evil:

Afhankelijk van je frustratiegehalte kun je gewoon je tegoed claimen.Doe dit dan wel aangetekend per brief.

Met wie gaan je nu in zee ? Was daar geen optie om te komen tot een andere overgang ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan