• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Als tijd 0:00 is dan veranderd startbedrag. Hoe???

Status
Niet open voor verdere reacties.

026Collin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2012
Hallo mensen,
Ik heb iets gemaakt op Google Docs en wil graag weten hoe ik aan het einde van de dag het getal laat veranderen?
ik heb al een klok neergezet en die wordt omgerekend naar minuten en dan het bedrag per minuut keer het aantal minuten zodat ik de winst van vandaag kan zien en dat het aan het eind van de dag het beginbedrag veranderd in het geeindigde bedrag.

Link naar spreadsheet: Klik Hier

Dit is een excel forum
Je krijgt denk ik eerder een antwoord als je excelfile plaatst ipv een googledocs file

...

Maar ik heb het met googledocs gemaakt en ik gebruik "GoogleClock()" Fuctie want heb op deze laptop geen excel namelijk...

heb op deze laptop geen excel

Als je vulling uit je kies is gevallen ga je toch niet naar je huisarts, daar is de tandarts voor
Als je vragen over googledocs hebt dan ga je niet naar een excel forum maar zoek je een forum over google docs.

Niet dat we je niet willen helpen maar op het juiste forum krijg je het juiste antwoord.

Succes verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan