• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Als waarde is onwaar, inhoud cel verplaatsen naar andere cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

mirna1313

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2010
Hallo,

Ik wil graag dat wanneer het vakje 'geen MDO akkoord' wordt aangeklikt, de gegevens uit cel clientnaam automatisch naar de naastgelegen tabel 'geen MDO akkoord' worden verplaatst. Voorwaard: de clientnaam dient in de tabel 'geen MDO akkoord' op de eerste lege cel, van bovenaf gezien, geplaatst te worden.

Ik hoop dat de vraag zo duidelijk genoeg is omschreven.

Groetjes Mirna

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Super

Hoi Matjan en Cobbe,

Super bedankt voor jullie reactie!

De oplossing van Matjan is wat ik zoek. Morgen verdiep ik me erin hoe de formule precies in elkaar zit. Wanneer ik dan nog vragen heb, laat ik dit weten.

Groetjes Mirna

Cellen leeg maken

Zie bijlage. Is dat de bedoeling?

Hoi Matjan,

N.a.v. jouw oplossing heb ik toch nog een vraag. Is het ook mogelijk wanneer de inhoud van de cel verplaatst is naar de tabel 'geen MDO akkoord', deze inhoud te wissen in de tabel 'start groepen'.

Alvast bedankt.

Groetjes Mirna

Niet op de manier zoals het nu in elkaar zit (met formules). Dit zal in VBA moeten gebeuren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan