• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Als???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tha_Vink

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
beste 'helpmij'-ers,

kan een van jullie mij met het volgende probleem helpen;
Ik heb voor school een project waarbij er een schema moet worden gemaakt voor de puntentelling van het skûtsjesilen(die friese bootjes:p), Nou zijn er 11 wedstrijden, en elke wedstrijd moet straks op een tabblad komen. Als bij de eerste wedstrijd boot nummer 6 gewonnen heeft dan start boot nummer 6 bij de tweede wedstrijd op plaats 1. Enzovoorts. Ik wil dit met behulp van een zoekformule aangeven, met een als formule kan dit natuurlijk ook, maar dan zit ik aan het eind van het project voor de rest van mijn leven met het woordje als op mijn vingers. ook had ik nog wat anders met betrekking op de formule rang, maar dit zien jullie wel in het voorbeeld dat ik als bijlage meestuur.

Graag zo spoedig mogelijk jullie reactie, en bijvoorbaat dank voor de hulp!

M.V.G. Tha Vink

Bijlagen

hmmmm

neej sorry, dit is dus niet wat ik bedoel,
het is de bedoeling dat de gebruikers(in dit geval mijn leraren) alleen aangeven welke boot wat voor strafpunten krijgt en waarvoor. Verder moet alles door middel van mijn formules helemaal goedkomen!

maar in ieder geval bedankt voor de moeite!

Een opzet van een antwoord

Het begin is er. Bestudeer de formules. Er zit wat uitleg in de werkbladen.

Zie bijlage.

Bijlagen

waarom werk hij hierniet

ik snap niet waarom de formule die hierboven is gegeven hier niet werkt ik ben al 2 keer over nieuw begonnen en nu werkt hij nog niet en in mijn schetsje wat ik gemaakt heb werk hij ineens wel.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan