alt.binz probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

rietvinkje

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
hallo allemaal
in dit programma heb ik een brobleem hij haald de bestanden niet meer binnen,als ik met mijn muis op die bstanden zit geeft hij het volgende aan: authntication rejaced(hold be full e.mail adres) maar hierin is zins ik dit programma gebruik niets aan verandert,en tog heb ik al complete muziekbestanden op mijn com staan.als ik dit programma naar cetup ga en dan naar servers dan staat daar mijn naam,als ik die aanklik dan laat hij mijn die gegevens zien.ik kan hier niets aan veranderen wand dit klopt gewoon.maar ik krijg hem met geen mogelijkheid niet meer aan de praat.ook niet als ik hem van mijn com afhaal wand het zelfde probleem komt gewoon weer terug.wil iemand mijn hier mee helpen erg bedankt alvast.
gr rietvinkje

Laatst bewerkt:
hoi rietvinkje

ik heb het zelfde probleem als jij als ik een film wil downloaden geeft hij error aan en ik heb een payserver en ook ik begrijp er niets van ik heb hem er ook afgegooit en weer erop gezet en nog steeds het zelfde probleem.ik hoop dat iemand weet wat er aan makeert

grtjes shaggiebabe

En toch is de gebruikersnaam of het wachtwoord niet goed aangezien hij expliciet aangeeft "Authentication Rejected"

kan iemand mijn helpen of weet iemand een vervanger voor dit programma het
moet wel gratis zijn en makelijk te begrijpen
gr rietvinkje

alle gegevens kloppen en hij werk nog niet is er nog een alternatief voor dit progr
gr rietvinkje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan