• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

alt enter meenemen met verticaal zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

taco86

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2008
ik heb een klein probleempje, ik heb met alt + enter mijn gegevens in cellen in korte leesbare stukjes geknipt (de gegevens moeten wel in 1 cel blijven staan.

nu wil ik alleen met verticaal zoeken die gegevens ophalen, maar dan neemt excel mijn enter in de cel niet mee, maar geeft op de plaats van de enter een vierkantje. nu is mijn vraag hoe ik excel zo ver krijg dat dat vierkantje in de nieuwe cel weer gewoon een enter wordt.

bij voorbaad dank

Hallo,

Kan je een voorbeeldbestand sturen?

Met vriendelijke groet,

Roncancio

srry voor mijn late reactie, maar bij deze een voorbeeldbestandje, op het tweede tabblad zijn stukken tekst binnen cellen met alt + enter in kleinere stukken geknipt, met verticaal zoeken worden deze stukken tekst naar het eerste tabblad gehaald, alleen dan krijg ik geen mooie "enter" maar een vierkantje, ik wil dus dat vierkantje omzetten in een enter

Bijlagen

Ik begrijp je bedoeling niet helemaal.

Als je op het tabblad "Gegevens" geen ALT + Enter gebruikt, maar je zet de celeigenschappen op "Terugloop" dan heb je het toch ook opgelost? Dan moet je wel op het tabblad "Voorblad" de regel waar die omschrijving komt te staan wat groter maken.

Zie je bewerkte bestand

Bijlagen

thnx, terugloop zorgde idd voor het gewenste eindresultaat, ik had al wel bij celeigenschappen zitten kijken, maar had het juiste vinkje niet gevonden :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan