ALT- TAB activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruud147

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2012
Hallo, ik heb een vraag. Als ik zit te werken op mijn laptop met windows7, moet ik steeds de pagina, of programma activeren met Alt-Tab. Het lijkt alsof de laptop automatisch aan het schakelen is tussen meerdere programma's. Terwijl ik dit aan het ben, moet ik steeds de pagina activeren door erop te klikkenof via Alt-Tab. is erg hinderlijk. Wie heeft een oplossing? Opnieuw opstarten helpt niet. Als antivirus gebruik ik AVG.
Groeten Ruud

Hallo Ruud. Heb je misschien nog eens een keer een toolbar of andere invoegtoepassing in IE geinstalleerd? Schakel dan eens wat van die toepassingen uit, ga naar extra en dan, invoegtoepassingen beheren.
Wellicht nog even naar. Extra, dan internetopties, vervolgens tab geavanceerd en dan knop opnieuw instellen. Even internet Explorer laten huilen.

Ik heb alleen de google toolbar geïnstalleerd. Ik heb IE opnieuw ingesteld, dus laten huilen, haha. Als invoegtoepassing staan ingeschakeld de toolbar, en Shockwave van Adobe. Computer opnieuw opgestart en tot op heden gaat het goed. Maar eens in de zoveel weken komt het weer terug, ik weet niet of het zo voldoende "gerepareerd" is.

Oke Ruud tot op heden gaat het goed. Dus even afwachten. Meld je maar terug he als het niet goed is, dan kunnen de helpers nog altijd helpen. Ja leuk he die Internet explorer laten janken. :d Bedankt zover. Groet Manamana.

Hoi Manamana,:confused:

Helaas nog steeds niet opgelost, de cursor blijft uit programma's "springen".

Listig zeg.

Probeer eens. Open de probleemoplosser Aero door te klikken op de knop Start en vervolgens op Configuratiescherm. Typ eens Probleemoplosser in het zoekvak, klik op Probleemoplossing en klik vervolgens op Aero - bureaubladeffecten weergeven onder Vormgeving en persoonlijke instellingen. Als je om het beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typ je het wachtwoord of een bevestiging. Denk het niet maar ja proberen dan.

Anders wellicht scannen met malwarebytes. :(

Je zou dit eens kunnen doen. Klik

Free versie.

Hier even lezen handleiding. Klik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan