ALTERNATE Jupiter p120 Upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikspeelw0w

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2011
Hallo,

Ik heb een probleem met ALTERNATE Jupiter P120.
Ik heb deze computer nu al een tijdje, en hij begint sloom te worden vanwege de verbeteren spellen. Ik zou graag het geheugen willen verhogen naar 8Gigabyte en de grafische kaart ook verbeteren (1024mb+, Liefst 2048mb). Maar ik weet niet wat waar bij hoort of het moederboord het wel aankan etc.

Is dit überhaupt wel mogelijk?
Zo ja, hebben jullie enige suggestie?

Euro voor geheugen: Maakt niet uit.
Euro voor Graf. kaart: 100-250 Iets wat er in de buurt zit is ook goed.

Laatst bewerkt:
Als ik een PC zo kopen, zou ik hem cia de ALTERNATE PC-Builder samenstellen.

Heb je ergens een lijstje met specificaties van dit apparaat? Kan op google even niks vinden, is ook uit assortiment bij Alternate.
Ben met name benieuwd naar processor, moederbord, werkgeheugen en je voeding.

Ik zal later vandaag de specificaties er bij schrijven, ben nu niet thuis:(

Kort samengevat voor de andere Helpmij'ers: AMD Phenom X4 9650 2300 MHz, 2 GB DDR2 800 en een GeForce 9400GT on-board kaartje.

@ ikspeelw0w, kun je nog even je kast openmaken en even het merk en wattage van je voeding hier neerzetten?

Er van uitgaande dat je voeding voldoende is, zou dit een flinke stap vooruit zijn:
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[65220]=1&product[385436]=1
4 GB DDR2 800 werkgeheugen (je hebt maar 2 sloten op het moederbord zitten, dus het makkelijkste is om het helemaal te vervangen) en een overgeklokte AMD Radeon HD6870 van Gigabyte.

De volgende bottleneck die je tegen zal komen is je processor, maar let op: als je die vervangt moet je ook gelijk je moederbord en werkgeheugen vervangen. En dan ben je weer makkelijk 250 euro verder.

Merk: Pmax
Model: PX1035
Wattage: staat er niet letterlijk op, maar wat er wel opstaat:
Voltage: 230V~
Current: 10A/5A
Fequency: 50/60Hz
Maar als je het model op internet intypt staat er ook nog wat info over.

Edit: budget van Grafische kaart is 400-450 geworden, en Over het ram geheugen ik bedoelde 2x8gb kaartjes, Prijs hiervan maakt niet uit, sorry voor het ongemak.
Ik ben berijd om moederboord & Processor etc te vervangen, daarom vroeg ik eerder of die upgrade kit van Alternate wat is? maar als jullie iets beters/goedkopers vinden maakt dat ook niet uit.

Edit: Als je een leuke kaart vind van 300 ofzo, Kun je die 150 bij die processor/moederboord/ram doen enzo.

Laatst bewerkt:
Ik heb ergens anders al advies gekregen heb inmiddels al de spullen gekocht, Ik zal topic wel sluiten.
Thanks anyway.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan