Periodiek maak ik mijn PC schoon en neem daarin ook schijfopruiming in mee. Ondanks alle schoonmaakprogramma's heb ik tot op heden nog geen programma gevonden die de optie binnen windows voor schijfopruiming vervangt of kan vervangen. Om een of andere reden heeft Bill Gates in zijn systeem geregeld dat oude bestanden worden gecomprimeerd. En als ik dan schijfopruiming uitvoer komen daar altijd weer de nodige Mb's naar boven die ook verwijderd kunnen worden. Vooral de optie verwijderen oude bestanden comprimeren bevat vele mb's. Dus dacht ik ff via google wel een alternatief te vinden, maar helaas. Want voor vele windows onderdelen bestaat een goed of beter alternatief, maar voor schijfopriming heb ik die tot nu toe nog niet gevonden. En dan specifiek aangaande verwijderen oude bestanden comprimeren.
Alvorens ik hier allerlei reactie's op krijg aangaande schoonmaakprogramma's alias diskcleaner; regcleaner; Crapcleaner etc, wil ik bij voorbaat aangeven dat ik hier niet naar op zoek ben!!! Mijn kennis is dermate bovengemiddeld dat ik het nodige al heb en heb uitgevonden wat ik wel of niet moet gebruiken. Dus niet vervelend bedoeld, maar daarom leg ik mijn vraag ook heel specifiek uit zodat ik daarmee kan voorkomen dat dit gebeurd.
Wat ik zoek is een programma welke de optie schijfopruiming kan vervangen. Of het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat die Bill toch iets fantastisch heeft gemaakt en dat er geen alternatief voor is.
Wie O wie, kan mij verder helpen in mijn zoektocht???
Alvorens ik hier allerlei reactie's op krijg aangaande schoonmaakprogramma's alias diskcleaner; regcleaner; Crapcleaner etc, wil ik bij voorbaat aangeven dat ik hier niet naar op zoek ben!!! Mijn kennis is dermate bovengemiddeld dat ik het nodige al heb en heb uitgevonden wat ik wel of niet moet gebruiken. Dus niet vervelend bedoeld, maar daarom leg ik mijn vraag ook heel specifiek uit zodat ik daarmee kan voorkomen dat dit gebeurd.
Wat ik zoek is een programma welke de optie schijfopruiming kan vervangen. Of het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat die Bill toch iets fantastisch heeft gemaakt en dat er geen alternatief voor is.
Wie O wie, kan mij verder helpen in mijn zoektocht???