Alternatief voor 20 pin connector?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hyunato

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2009
Hallo,

Ik heb vandaag mijn nieuw budget systeempje in elkaar gezet, maar er is helaas één probleem.
De front USB 3.0, USB 2.0, headphone jack en microphone jack moeten verbonden worden met het moederboord via een 20 pin connector kabel, maar dat heeft mijn moederboord niet.
Kan ik daar verder wat aan doen? Steeds met een USB stick aan de achterkant klooien is niet echt ideaal.

Mvg,

Hyunato

Meestal zijn dit losse kabels
Het is niet gebruikelijk dat dit bij elkaar zit.
Heb je hier een foto van???

Sorry ik had een foutje gemaakt, de audio poorten zijn inderdaad via een aparte kabel die wel past. De USB poorten waar het mij om gaat zijn wel via die 20 pin.
Sorry als de foto wat onscherp is, ik kwam net uit de douche en had geen zin om te rollebollen over mijn vloer :P

Foto:

IMG_20120307_103700.jpg

Foto 2:

IMG_20120307_125350.jpg

PC:

Behuizing: Lian Li PC-7FN
Moederboord: GIGABYTE Z68MA-D2H-B3
PSU: CORSAIR CX500
CPU: Intel Core i3 2130
Geheugen: Kingston HyperX 8GB DDR3-1333
GPU: SAPPHIRE HD6870
HDD: OCZ Agility3 120GB

Het is ook voor het eerste dat ik zo'n kabel zie. Hier had ik helemaal geen rekening mee gehouden.

Edit: Tweede foto toegevoegd, stond een plaatje op de doos van de case :)

Laatst bewerkt:
Er zat gewoon een converter bij de case die die 20 pin connector omzet naar een standaard USB-moederboord uitgang. *facepalm*
Dan heb ik natuurlijk geen 3.0 poort aan de voorkant, maar dat is te overbruggen.

IMG_20120307_134945.jpg

Duizend maal excuus voor mijn stommiteit. Bedankt Palomino.

Edit: Inmiddels de converter gebruikt en alles werkt perfect. Wat wel benoemingswaardig is, is dat de pinnentjes van de converter (zie foto) heel lastig in de 20 pin connector steken.
Je moet heel hard duwen, en dan gaan ze er langzaam in. Je hoort geen klik of zoiets.

Laatst bewerkt:
Het is mij nu ook duidelijk.
Zo'n kastje heb ik ook.
Zat bij mijn moederbord.
Een asus P8Z68 deluxe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan