• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Alternatief voor de functie INDIRECT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Webjenet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mei 2006
Hallo,

Ik zoek een alternatief voor de functie INDIRECT. Ik gebruik deze nu in het excelbestand waarbij deze wel goed werken, maar ze kunnen op deze manier niet op een website worden geplaatst. De functie INDIRECT is dan namelijk niet mogelijk.

Dit gaat dan vooral om kolom C, Kolom B en D werken wel gewoon

Als voorbeeld heb ik het bestandje toegevoegd.

Brian

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Brian,
De gegevens in kolom B haal je uit een ander bestand, althans vanaf rij 10. Waarom de betreffende gegevens niet in hetzelfde bestand gezet. Ook voor kolom B zou ik een validatielijstje maken in het huidige bestand. Ik vrees, maar daar heb ik geen ervaring mee, dat het niet zal lukken om via een website een ander bestand aan te spreken, zeker niet als dat bestand niet op het web staat.

Enkel rij 9 is de rij met de goede waarden, de rijen 10 t/m 36 horen hetzelfde te zijn als rij 9, maar deze heb ik niet verder naar onderen gekopieerd.

Alle gegevens staan dus op hetzelfde tabblad en verwijzen naar de informatie die een stuk verder naar rechst staat.

Brian

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan