Alternatief voor KPN Experia Box, ST780

• Onderwerp starter Onderwerp starter emc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

emc

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
is er een alternatief voor mijn KPN Experia Box, ST780, het liefst eem linksys?

alvast bedankt, emc

Dat KNP geen ondersteuning geeft op de techniek/diverse instellingen en speedtouch een erg dure servicelijn heeft. hiervoor had i keen linksys en dat werkte veel inzichtelijker en als ik een vraag had was daat een prima, goedkope servicelijn.

heb je nu ook een concreet probleem.

Hier werkt de EB goed hoor.

Dus als ik het goed begrijp wil je een ander apparaat omdat de helpdesk daar beter en goedkoper is?

:confused:

Nee, ik wil een ander apparaat, linksys, omdat ik dit prettiger vind werken, mijn weg weet in de menu's en als ik er niet uit kom ik prettig geholpen wordt. Ondertussen vind ik de dicussie wel een beetje raar worden, ik snap dat jullie willen helpen, maar is er ook een antwoord op de vraag die ik heb gesteld of blijven we over het waarom aan de gang?

Laatst bewerkt:
Het kan aan mij liggen, maar je stelt zelf een heel onduidelijke vraag. Kijk dan niet raar op als er allerlei aanvullende vragen komen over het hoe en waarom.

Als je wilt weten of linksys een vergelijkbaar product levert zal je toch eerst moeten gaan kijken aan welke eigenschappen dat moet voldoen. Voor zo ver ik weet werkt KPN met 2 merken, linksys zit daar niet bij.

Ik vraag me af of je een handige keus maakt. Het risico dat je neemt met een linksys is of je hem werkend krijgt. En als dat lukt of je bij problemen niet wordt gemangeld tussen de helpdesk die je noemt en KPN. Bovendien verruil je een gratis modem dan voor een betaalde. Maar dat is jouw keus. Als ik kijk hoeveel de speedtoch wordt gebruikt, lijkt me het toch echt niet zo'n onmogelijk apparaat als je suggereert.

De Speedtouch die KPN gebruikt voor het IPB pakket wordt geladen met speciale firmware.Je kunt dit dus niet vervangen.(tenzij je geen waarde meer hecht aan je telefonie)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan