Alternatief voor LogmeIn

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Hallo,

Weet er iemand of er een goedkoop (of gratis) alternatief bestaat voor LogMeIn Rescue?
Dus waarbij men naar een site gaat, er een plugin geinstalleerd wordt en ik daarna op de pc kan meekijken of dingen doen.

Ik heb even bij LogmeIn gekeken maar bij hun betaal je 1000 Euro per jaar voor de service. :shocked:
En dat gaat mij even te ver om af en toe mensen online te helpen.
Voor de duidelijkheid: het moet dus iets zijn wat op eenzelfde manier werkt als logmein en dus niet iets wat op voorhand op een PC geïnstalleerd moet worden.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Hallo,

Ik ben net even gaan googlen en ik kwam op een heel interessant alternatief. http://skyfex.com/

Hier moet je een gratis account aanmaken. Vervolgens kun je via bijv. een telefoon een URL doorgeven, op deze URL kan de klant een plug in installeren en vervolgens een ID doorgeven waarom jij die computer over kan nemen.

Ik heb dit net even geprobeerd en het werkt vlekkeloos, alleen ken ik nog niet ins-en-outs hiervan.

gr Robert

@Sabthal : Teamviewer is geen optie omdat die vooraf geïnstalleerd moet worden op de betreffende pc.
Robert: ZIet er op zich wel interessant uit. Wat jammer van de 10 min. limiet, maar over het algemeen kun je data al even snel wat zaken mee doen (of inderdaad helpen met installeren van een andere remote tool)

Bedankt voor de snelle reacties. :)

Voor wie nog een vervanger zoekt is Teamviewer een mogelijkheid wanneer je interne VNC mee installeerd, maar wanneer je een Gmail account hebt is www.gbridge.com misschien wel een idee want deze kun je met al je vrienden en kennisen uit je adresboek delen als je dat zou willen. En je login is dezelfde als je Google account.

ByMarcel, van harte welkom op Helpmij.nl :thumb: Wil je a.u.b. opletten waar je reageert. Dit topic is een jaar oud en op deze manier kick je hem weer omhoog wat niet wenselijk is. Graag je aandacht hiervoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan