Alternatief voor shared computers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

AtLaNtIs

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2003
Hallo,
Ik wil graag weten of er nog mensen zijn die een goed (!) alternatief hebben voor 'shared computers'. Zelf heb ik al deepfreeze gevonden maar m'n werkgever vind betalen niet zo leuk geloof ik =P.
Shared computers is gratis maar tegelijkertijd eigenlijk niets meer dan een venster dat alle bruikbare functies die al in WinXP zitten bij elkaar zet...

Voor de mensen die niet weten wat shared computers is/doet:
Als het programma actief is kan je op de PC doen en laten wat je wilt. Zodra je reboot is alles weer terug naar hoe het was voordat je ging doen en laten wat je wilde.
(is dat een duidelijke omschrijving?)

Avb,
Mark ][ Atlantis

ja maar hier wil ik juist een alternatief voor.. (of lees ik nou verkeerd?.. want ik kom uit op een pagina van shared computers...)

Oh, je had de Shared Computer Toolkit al ingezet?

Sorry, dat had ik uit je posting niet kunnen halen, dan heb ik even geen direct alternatief voor je.

Ik hoop dat iemand anders iets voor je heeft.

Tijs.

Gaat het hier om meerdere gebruikers op het zelfde admin account of hebben de gebruikers allemaal hetzelfde User account (beperkte rechten).. :confused:

In dat laatste geval kan je een Verplicht (mandatory) profiel maken, hier kan je eigenlijk vanalles doen wat binnen je rechten valt zoals je desktop achtergrond of startmenu aanpassen, snelkoppelingen verwijderen en andere erbij zetten zolang je maar bent ingelogt. Log je dus uit en log je weer in dan staat alles weer zo als het eerst was :) Bedoel je dat??

Maak dan een user account en richt het in zoals je zelf wil dat het zijn moet, als je klaar bent log je uit en weer in als beheerder, maak verborgen bestanden en extensies zichtbaar en ga naar de C:\Documents and setting\Accountnaam en verander de naam van NTUSER.DAT in NTUSER.MAN

That's it :)

Log nu weer in op dat account en verander er maker lekker op los, log weer uit en log weer in en je zal zien dat alles weer terug staat als ingesteld door de beheerder..

:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan