alternatief voor videokaart geforce 7500 le

• Onderwerp starter Onderwerp starter gw58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gw58

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2011
Hallo allemaal!
Ik ben nieuw op dit Forum en heb een vraag over mijn Hp s7730 desktop (slimline).
Mijn video kaart is kapot en nu probeer ik een vervanger te vinden maar zie door de bomen het bos niet meer.

Wie kan mij helpen waar ik een nieuwe of alternatieve kaart kan bestellen!

De oude kaart is een asus nvidia geforce 7500 LE (volgens de specs van HP!)
Ik heb wel zoiets gevonden maar dan is de kaart te breed voor mijn slimline

Heeft die PC een AGP of een PCIe videokaartaansluiting? AGP heb ik nog wel een simpel kaartje liggen (lowprofile dus). Tegen verzendkosten stuur ik 'm op.

Heb ik ook wel liggen, maar dan niet tegen verzendkosten.

is er dan ook iets beters, omdat jullie zeggen dat het niet zoveel is?

mijn zoon wil graag gamen maar ik weet niet of ik dan beter iets anders kan zoeken.

als het maar in dat smalle ding past!!

Een beetje computerwinkel heeft wel Low Profile videokaartjes. Alleen moet je niet verwachten dat je hele zware spellen kunt spelen. Daarbij heeft de voeding van zo'n kantoorPC niet al te veel marge waardoor de forse videokaarten al sowieso afvallen.

Daarbij...De kaart die ik gelinkt had is al wel iets beter als de 7300le.Een simpel tot redelijk spelletje zal te doen zijn.
Daarnaast sluit ik me verder aan bij Tiborv: Betere kaarten gaan niet passen.Voeding schiet ook daarvoor tekort(108w) en gezien slimline duur om aan tepassen.

Hartleijk bedankt , leuk om als nieuwe zo snel antwoord te krijgen

groet

s7730 videocard upgrade Radeon HD4550 supported

Ik heb de Geforce kaart vervangen door een Radeon HD4550 met HDMI. Werkt prima en stabiel

De vraag is uit januari, ik denk dat er al een andere kaart is aangeschaft.

En dus nu maar voorzien van een slotje.

@Dhu:Welkom op Helpmij:thumb:

Gaarne volgende keer naar data van topics kijken.Oude mogen met rust gelaten worden.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan