Alternatieve software (unattended software installatie)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0171

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2010
Goedendag allemaal,

Kort geleden heb ik een zeer interessant stukje software gevonden op het internet. Laat deze nu nogal prijzig zijn (499 dollar). Weten jullie software met dezelfde functionaliteit, als:
* Silent Install Builder:
- Meerdere software installers in één pakket.
- Het silent maken van de software. LET OP! Niet door een silent switch, maar zoals Silent Install Builder --> Het registreren van klikken tijdens een installatie en het vervolgens automatisch repeteren op verschillende werkstations door de executable te openen.

Hopelijk weten jullie software die voldoet aan bovenstaande eisen. Het moet trouwens iets zijn wat makkelijk is in te stellen.
LET OP!! Ik ken NiNite en ben hier niet naar op zoek. Ik wil zelf een custom silent installation maken (unattended setup)

gast0171

Dag Edmoor,

Het gaat mij om het aanpassen van bestaande installers. Dus bijvoorbeeld een installer maken van mozilla firefox (hiervan heb ik een setup file) om deze vervolgens automatisch met één klik te maken.

Volgens mij, voor zover ik mij nu even héél snel verdiept heb in InnoSetup kun je er alleen een nieuwe setup mee maken.

Dit zou betekenen dat ik met een ander progje moet uitzoeken welke aanpassingen die maakt en wat die wegschrijft, alvorens het pakket te maken.

Ik wil dus eigenlijk het resultaat van bijvoorbeeld een Silent Install SWITCH bereiken. Maar dan zo dat ik zelf kan bepalen of er bijvoorbeeld een icoon op het bureaublad komt. Of dat die toolbar automatisch wordt mee geïnstalleerd. (van te voren bij het maken van die installer).

Een unattended setup dus...

Hopelijk kan iemand (edmoor?) bij verder helpen. Misschien kan het wel met InnoSetup, maar dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.

groetjes.,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan