• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Alternatieve stuurtoetsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

looys016

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Weet iemand hoe ik in het menu extra / opties / overgang de optie "alternatieve stuurtoetsen" permanent uitgeschakelld krijg? Telkens als ik Excel 2000 opnieuw opstart staat dit weer aangevinkt.

Looys,

Dat kun je wel vergeten, eenmaal ingeschakeld.....altijd ingeschakeld.
En dat is héél vervelend

Bedoelen jullie dat als je al die vinkjes daar uitzet, dat het dan toch terug komt de volgende keer?

Inderdaad Wim,

extra / opties / overgang de optie "alternatieve stuurtoetsen"

Als je het eenmaal hebt aangevinkt, en je vinkt het een volgende keer weer uit, staat telkens het vinkje er weer als je Excel opent. Ik ben en keer zo slim geweest om het aan te vinken, naar aanleiding van een vraag hierover. En mij krijg je zo gek niet meer.;)

Ik ben en keer zo slim geweest om het aan te vinken, naar aanleiding van een vraag hierover. En mij krijg je zo gek niet meer.;)

En wat heb je toen gedaan om het weer goed te krijgen :D

Laatst bewerkt:
Ja lach maar, het was ook in Office 2000, en nu heb ik 2003 vandaar.:p
Maar durf jij het aan?.. ik doe het niet meer.

Mmm, ik ga het niet uittesten na Ad zijn verhaal.
Ik denk dat de oorzzak eerder zit in een register probleem bij Windows. Maar dat is een wilde gok hoor.

Mmm, ik ga het niet uittesten na Ad zijn verhaal.:

Ik heb ook een schrik gepakt... :eek:

In het Register gaan liggen prutsen is ook niet echt aan mij besteed.

Doet er iemand een poging via Google of wat Excel forums? Nu is het te laat geworden voor mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan