Alternatieven voor verbinding delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mindheady

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2011
Hallo!

Ik woon in een studio, waar ik met mensen in andere studio's helaas het internet moet delen omdat we met zijn 4en 1 meterkast delen in de gezamenlijke ruimte.

Nu kan ik door het delen van de meterkast geen eigen internet Abbonement krijgen via de provider. En vroeg me af of er nog andere alternatieven bestaan of dat ik hier gewoon aan vastzit? Alle mogelijkheden mogen worden gedeeld, ongeacht de prijs!

Alvast heel erg bedankt!!

Wat komt er allemaal uit in die meterkast?
Ok, je kunt niet nog een extra Kabel-internet abonnement afsluiten, maar ik ga ervan uit dat op aanwezige telefoniebekabeling (ISRA-punt) toch wel een ADSL verbinding te krijgen zou zijn? Informeer daar eens naar, als er inderdaad zo'n ISRA-punt aanwezig is.

Tijs.

ik zal even kijken, ben momenteel niet thuis, dus laat het weten zodra ik het weet.

is dit de enige optie overigens?

Ik zie geen andere. En bovendien: Wat is er mis mee?

Mogelijk kan glasvezel ook nog.

Tijs.

hetgeen wat mis is, dat ik geen invloed heb op wanneer iemand download en ik vrij fanatiek gamer ben en geen zin heb in lag door anderen die iets downloaden of streamen

Ik heb het de hele tijd over een eigen Internet verbinding voor jou, dus dan ben je exclusief op die Internet verbinding (=geen last van wie er verder nog in het pand woont).

Tijs.

oh, bedoel je wat er mis is met ADSL?

niets neem ik aan? geen idee maar wil alle opties open houden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan