Altijd aanmelden bij openen office 365 document

Status
Niet open voor verdere reacties.

richard1970

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 mei 2005
Berichten
2.660
Hoi,
We werken hier met Office 365 (onlangs ge-update van Office 2013 naar office 2016) en onze documenten staan op Sharepoint. Wanneer ik een document open vanaf sharepoint, moet ik me iedere dag opnieuw aanmelden. Zowel apart voor Word, als voor Excel, Poweropint etc. Na me eenmaal voor die applicatie aangemeld te hebben, gaat het de hele dag goed, totdat ik de volgende dag weer een document open.
Is er ergens een instelling die ik kan aanpassen zodat dat niet hoeft, of is een extra beveiliging van de nieuwste office versie?
Alvast bedankt.

Richard
 
Kijk eens bij je account instellingen. Dus Bestand -> Account:
OfficeAccount.JPG

Wellicht dat je daar duidelijkheid kan krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Ed,

Dank je, daar had ik nog niet gekeken. Het lijkt goed ingesteld te staan:
office365.png
Ook als ik verder kijk bij de instellingen van mijn account.
Een collega van mij download altijd eerst de bestanden. Ik ga eens vragen hoe andere collega's het doen. Misschien dat het een beveiliging is vanaf Office 2016.

Richard
 

Bijlagen

  • office365.png
    office365.png
    9,2 KB · Weergaven: 139
Ik had verwacht dat er misschien iets bij zou staan als "Altijd aangemeld blijven" of zo. Kennelijk dus niet.
 
Bedankt allen voor het meedenken en de sites met tips (Ook al gebruik ik FF i.p.v. IE). In het kader van beveiliging onthouden we wachtwoorden niet meer, dus zowel lokaal als op sharepoint zijn instellingen aangepast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan