• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Altijd dezelfde layout

Status
Niet open voor verdere reacties.

richard1972

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2006
Goedemiddag!

Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat ik altijd dezelfde layout krijg?

Voorbeeld:
Ik wil graag een factuur aanmaken, waarbij de marges (links/rechts altijd 1.3 is en niet 1.8) en bovenmarge 2.5.
Tevens dat ik onderaan de bankgegevens altijd heb staan bij de voettekst.

Maar als ik tabbladen erbij ga maken, dat die dan ook gelijk dezelfde layout hebben.
Kan ik dan ook de som van die tabbladen op een gemakkelijke manier op de eerste pagina krijgen, of gaat dat echt alleen maar door de formule te maken van =SOM(Blad1!G32) etc.

Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen, ben al geruime tijd aan het "stoeien" hiermee, krijg het niet voor elkaar.

Alvast bedankt voor de moeite.

Groetjes,

Richard

Richard,

Dit alles is natuurlijk te automatiseren met VBA, maar gezien de tekst in je vraag zal dit te hoog gegrepen zijn.
In jouw geval zou je bijvoorbeeld je tabblad met factuur kunnen dupliceren (door rechtermuisknop op het tabblad > verplaatsen of kopieren > vinkje kopie maken) en dan de inhoud van je factuur wissen.
Voor een opsomming van je bedragen moet je altijd en te nimmer een formule of functie gebruiken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan