Hallo iedereen,
SNB, ja ik weet dat deze opdracht niet werkt naar een verborgen blad, maar deze zijn ook niet verborgen hoor! maar ondertussen is het probleem opgelost !! :shocked:
Even samenvatten...
Ik heb een bestand met daarin op een tabblad(menu genaamd) een menu met 3 knoppen, elk van deze knoppen heeft de opdracht om van een (verborgen) tabblad een copie te nemen en deze als laatste in de rij van tabbladen te plaatsen, deze functie werkt naar behoren en de code hierachter is 3 maal dezelfde, enkel de verwijzing naar het origineel tabblad verschild.
Ik ben begonnen met :
- knop 3 met code en opdracht te verwijderen = Probleem opgelost !!

- knop met code teruggeplaatst en code heel goed nagekeken op fouten = Probleem terug !! :evil:
- Code ettelijke malen nagekeken maar geen fouten te vinden = probleem nog altijd !! :evil:
- Code van knop 2 gecopieërd en geplakt bij knop 3, aanpassing voor tabbladen gedaan = Probleem opgelost :shocked:
Wat hier eigenlijk het probleem mocht zijn blijft een raadsel ?? maar momenteel werkt alles naar behoren !! :thumb:
Ik wil dan ook iedereen hartelijk danken die mij geholpen heeft met raad en daad dit probleem op te lossen !!
Groetjes,
Rostie