Altijd ''Laggspike'' bij verschillende games.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Copchase

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2012
Hallo iedereen,
een week geleden starte ik me GTA IV op en wat ik merkte is dat ik ineens laggde terwijl ik dat echter nooit heb. Ik heb ook niets verkeerd geïnstalleerd, drivers zijn allemaal geïnstalleerd. Maar wat het is is zeg maar bij elke game krijg ik zo een laggspike van ongeveer bij minecraft zo een 30-40 FPS. Omdat het niet zo zware game is, maar bij GTA IV is het dan rond de 10 - 20FPS. Wat best wel lastig is, dus hij gaat elke keer op en neer. Van 50-60 FPS ((Bij minecraft hogere FPS)) dan gaat ie na zo een 10 seconden dalen naar 10-20FPS en dan na zo een 5 seconden is ie weer weg, dan komt ie weer terug en zo blijft het doorgaan bij elke game.
Ik denk niet dat het aan me bestuuringsysteem of virus ligt want op me andere OS ((Windows 7)) heeft hij hetzelfde voor.
Ookal heb ik al eens helemaal opgekuist, gedefragmenteert, gescant op virussen maar niks, het blijft maar doorgaan..

Weten jullie soms wat er gaande is en wat ik moet doen?

Tevens is hier een filmpje, die heeft hetzelfde voor als mij maar die fix helpt ook niet bij mij..
http://www.youtube.com/watch?v=gPcwdFBgnAk

Mvg,
Copchase

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Misschien even voor de duidelijkheid even hardware en merk en type voeding melden

Hoi,

Niet te zeggen maar goed voor de processor zal het niet wezen kijk ook gelijk even naar de ventilator van je videokaart neem even aan dat die er ook 1 heeft.

Oké dan ga ik hem even uitkuisen, moet ik de koeler er helemaal uit doen of mag ik gewoon rechtstreeks?

Hoi,

Weet niet of je ergens de pc met perslucht kan doorblazen? kan alles blijven zitten en dan met schilderskwast met stofzuiger schoonmaken eerste optie gaat het best.

Hoi,

dat is wel een hele verbetering alleen kom je met de voeding in de knoop die zal de 570 en processor denk slecht trekken.

Oké, is de FX 8350 goed? Of is de i5 4670K dan beter in gaming?

Hoi,

Ik zou als ik dan die keuze moest maken voor 4670K gaan.

En zou jij voor die GTX 570 gaan? En is die HDD nog goed en nieuwe voeding, 550W ? Of welke?

Hoi,

Ik weet je budget niet d nieuwe serie zal allicht beter presteren maar hangt een prijs kaartje aan ,en hd zin dat nog ide hdd's ? een a merk 559 watt is voldoende

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan