altijd weer heropstarten ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

heraklei

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
ik heb hier NIS2003 ge-installeerd op de PC thuis en er is telkens opnieuw een heropstart. wat moet ik doen?????

Deze week heb ik hetzelfde voorgehad op het werk en hier de vraag gesteld : tot nu toe geen oplossing hiervoor.

Weet iemand raad??

Hi,

Krijg je eerst een kader in beeld dat de pc na enkele
seconden opnieuw wordt opgestart?

nee

hij begint weer de opstartprocedure enz.

ik dacht dat het lag aan het feit dat er een CD ROM in de D zat maar nee, : ik kan dus niet meer werken.

Probeer eens tijdens opstart de F8 voor veilige modus,en schijfcontrole mocht dit niet helpen ben ik bang dat er ""virus"aanwezig is.

ok ik probeer het

maar ge moet weten dat die PC nog nooit op internet is geweest en er evenmin een "wreemde" diskette is gebruikt geworden juist om virussen te vermijden natuurlijk...

geen resultaat

ik heb opgestart in veilige modus en dan kan ik werken iv bv. " mijn documenten" ...

nadien afgesloten , terug opgestart ( normaal ) maar terug : als de startprocedure volledig voorbij is en het bureelblad geladen slaat meneer terug uit , enz; enz.

win 2000

WINDOWS 2000 PROFESSIONAL

PC is sedert aankoop nooit op internet geweest nog ooit in contact met enige diskette waarop iets verdacht zou kunnen staan ( eigenlijk niets )

Ik neem aan dat je Win 2000 nog hebt,voer de setup nogmaals uit,zodat alle instellingen weer juist zijn,dan zou het porbleem opgelost moeten zijn.

jaja, ik heb nog de originele cd

maar ik probeerde nogmaals via F8 in veilige modus op te starten, en toen zag ik op het scherm nog verschillende mogelijkheden , en één daarvan heb ik genomen ( ipv veilige modus ) nl . " foutopsporingsmodus" : wel dat heeft gewertk .

ik krijk het normale scherm en kan verder werken.

Ge zijt bedankt en hebt de groeten van iedereen ( 7 ) die hier mee aan tafel zit .

goed weekend nog .

beste groeten,

Heraklei

Geplaatst door m.c bosveld
Ik neem aan dat je Win 2000 nog hebt,voer de setup nogmaals uit,zodat alle instellingen weer juist zijn,dan zou het porbleem opgelost moeten zijn.

Dat is ook geen oplossing. Of weet je niet meer mogelijkheden?

Windows er opnieuw opzetten doe je pas als je er echt niet meer uitkomt.

Inderdaad, de SP4 staat erop en dan terug de originele cd WIN2K proberen..... dan gaat van alles verkeer. =Dat heb ik voorgehad met een andere pc

Zou je het in vervolg bij 1 vraag willen houden. Het is dat hier nu meerdere antwoorden gegeven zijn anders ging deze dicht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan