Alweer 1 Comp valt uit alleen tijdens games

Status
Niet open voor verdere reacties.

Celiberus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 okt 2009
Geachte mensen ,

Daar is er weer 1 . Mijn comp valt alleen uit tijdens het installeren en spelen van games .
Hij geeft dan geen error aan of blauw scherm maar slaat meteen alles in 1x af en blijft uit en probeert zich niet opnieuw op te starten .

Ik heb everest geinstalleerd om te kijken wat de cpu temp aangeeft en of het programma nog errors vind .
cpu 25
cpu kern 1 en 2 45/50 graden
Moederbord 40 Graden .

De fans draaien volgens everest ook gewoon op volle toeren .

Daarnaast heb ik mijn video kaart drivers geupdated en mijn moeder bord drivers ook .
Ook heb ik gekeken in het logboek van windows maar die geeft geen foutmeldingen aan .

Ik kan verder gewoon gebruik maken van mijn comp dus downloaden internetten filmpjes kijken muziek draaien enz enz . Hij heeft het alleen tijdens het game . Ik heb de computer ook al 2x opnieuw geformateerd en geinstalleerd .

Ik hoor het graag .

mvg
Brian

Vertel eens wat meer over je computer

Wat zit er allemaal in?

We zouden graag willen weten welke error hij geeft en wat er in het BSOD ( blauwe scherm) staat.
Het kan zelfs zo zijn dat je voeding het niet (meer) trekt.....

Inderdaad geen blauw scherm . Hij valt gewoon uit en als je dan in het windows logboek kijkt geeft hij niks aan .

Verder , paar weken terug heb ik de computer mee genomen naar mn broer en toen aangesloten op een andere monitor . Ik kreeg geen beeld en op een andere monitor ook niet . Toen hebben we de video kaart er uit gehaald schoongemaakt en terug in gestopt en toen had ik weer beeld .

Toen weer terug ging mijn computer raar doen liep heel traag en spelletje spelen liep heel traag tot gewoon niet . Vandaar de computer geformateerd en opnieuw geinstalleerd . Computer loopt nu wel als een trein op dat uitvallen na dan

een MSI Moederbord Dualcore 2200 mhz
Nvidea Geforce 8400 gs 512 mb
Creative Soundblaster geluidskaart ( geluidskaart moederbord werkt niet meer )
2 g geheugen
hardeschijf van 300g

Tja verder niks bijzonders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan