Alweer een outlook probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik kan het bijna niet geloven, maar als je office update dan denkje ziezo dat is geregeld maar dan begint de ellende. Oulook begint gewoon te trippen en blijft om de haverklap hangen. Ik had dit eerst op een computer en nu ook op mijn thuiscomputer. Hij ging als een spoor en na de updates om de haverklap hangen zonder fout- melding behalve dan dat het programma niet reageert en een zandlopertje......meer mensen met deze ervaring ??
Office pro op XP pro

zonder update blijft ie ook hangen. ik denk alleen bij berichten met attachment. altijd goed gegaan en nu dit how come??

is dit misschien ?? :
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;328608

Link werkt niet, dus zo dan =

Outlook 2002: E-mailberichten blijven hangen in Postvak UIT nadat u Office SP-2 hebt geïnstalleerd
Van toepassing op
Symptomen
Als u de versie Microsoft Office XP Service Pack 2 (SP-2) van Outlook 2002 gebruikt, blijven de e-mailberichten in de volgende gevallen mogelijk hangen in Postvak UIT:

De optie 'antwoorden opslaan bij het oorspronkelijke bericht' is ingeschakeld.
De optie 'Bij verbinding direct verzenden' is uitgeschakeld.
U gebruikt een Outlook-profiel dat is ingesteld voor zowel een Exchange Server-account als een andere account, bijvoorbeeld een POP3-account (Post Office Protocol 3).
Workaround
U kunt dit probleem omzeilen door de volgende methoden te gebruiken:

Schakel de optie 'antwoorden opslaan bij het oorspronkelijke bericht' uit.
Klik op Extra en vervolgens op Opties.
Klik op het tabblad Voorkeuren op E-mailopties en op Geavanceerde e-mailopties.
Als het selectievakje Buiten het Postvak IN antwoorden opslaan bij het oorspronkelijk bericht is ingeschakeld, schakelt u dit uit.
Klik driemaal op OK om alle geopende dialoogvensters te sluiten.
Schakel de optie 'Bij verbinding direct verzenden' in.
Klik op Extra en vervolgens op Opties.
Klik op de tab E-mailconfiguratie.
Als het selectievakje Bij verbinding direct verzenden is uitgeschakeld, schakelt u dit in en klikt u op OK.
Controleer of het profiel alleen voor de Microsoft Exchange Server-service is ingesteld.
Status
Microsoft heeft bevestigd dat dit probleem zich kan voordoen in de Microsoft-producten die aan het begin van dit artikel worden vermeld.
De informatie in dit artikel is van toepassing op:
Microsoft Office XP (Setup) Service Pack 2 (SP-2)
Microsoft Outlook 2002

Laatst bewerkt:
Bedankt ik ga het proberen. Toch wel ernstig zeg dat zo'n belangrijk programma zo maar gaat trippen. Ik heb het op twee computers . Op mijn zakelijke moest ik office installeren wegens noodzakelijk outlook gebruik. Maar het lijkt alsof er wel heel veel bugs inzitten. Met Outlook express noooooooooit klachten gehad.

Graag gedaan! Ik hoop dat het helpt.
Je hebt wel gelijk, soms al dat nieuwe….veel ellende.
Ik heb hier ook een splinternieuwe laptop met XP erop. Maar ik werk liever met deze PC met ME en Office 2000.

Falco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan