AM3 Koeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Hallo,

Ik heb een Phenom x2 965 processor maar hierbij hebben ze een nogal luidruchtige koeler mee geleverd. Nu heb ik weinig verstand van stille koelers, want ik het op tweakers niet echt duidelijkheid over hoe stil ze zijn, niet specifiek althans!

Bij deze zou ik dus graag info willen over een goede processor (idle en stress zo min mogelijk). Ik heb gekeken naar een Mugen, maar ja ik weer niet of mensen hier ervaring mee heeft? Of misschien ervering met andere goede koelende en stille CPU koelers.

Alvast bedankt!

MVG,
Yorick

Een koeler hoor je niet , wel de fan die er bij zit
De Mugen is erg goed ; de fan is op lage toerentalllen zee stil en bij hoge toerentallen aanvaardbaar
Ik gebruik het ding zonder fan ; met een goede luchtverplaatsing in je kast gaat dat ook
De Noctua is ook erg goed ; wel wat duurder

Goedkoop en goed ; arctic freezer

klein testje
http://tweakers.net/reviews/2253/1/drie-cpu-koelers-voor-hete-vuren-inleiding.html

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik had dit artiekel ook gelezen op tweakers, maar Mugen is prestatie/kwaliteit beter dan de Coolmaster? Ik zit namelijk te tewijfelen tussen die 2! Ik vind een beetje geluid niet erg, maar het moet niet boven mijn computer-gebruik geluid uit komen!

Bedankt alvast,
yorick

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij belasting zul je ze wel horen , maar dan draait de fan van je gpu ook hard ( ik neem maar even aan dat je spelletjes speelt :) )
Het geluids verschil komt door de snelheid van de fan

Ja dat begrijp ik hoor! Maar ja ik heb nu 1 koeler die ik er bij kreeg die zelfs bij een film kijken begint te blazen! Maar ja ik wil dat niet! Blijkt dus bij meer mensen lastig te zijn! Maar iig bedankt voor het helpen! Wat is jouw advies?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan koop je die mugen , di is bij lage belasting onhoorbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan