foppedehaan
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 dec 2000
Ik heb een nieuwe pc gekocht. Een amd Athlon xp 2400+. Maar als ik nu mijn pc opstart krijg ik in beeld 1800+ xp en bij windows staat dit ook. WIjst dit erop dat ik gewoon gen***d ben?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een XP1800+ loopt op een snelheid van 1,53 gHz.
Een XP2400+ op 2,0 gHz.
dan heb je vermoedelijk een Barton core. Dat is een vernieuwde architectuur van de chip die een hogere efficiency zou moeten halen. Maar ik ga het even voor je uitzoeken..Geplaatst door Charley
ik heb een athlon 2500, deze draait op 1.83 mhz geloof ik, betekent dit dat de settings niet goed staat of heb ik een andere fsb?
Hoe warm wordt de processor (kun je zien in Bios of met een progje zoals speedfan of aida32)Ik heb een amd athlon xp 1800+, maar naar een half uur doet xp raar hang ie steets, en als ik de fsb op 1600(123) zet doet xp niet raar en hangt ook niet. mijn prossersor is echt een amd athlon xp 1800+ iemand een idee.
Ik heb het opgezocht en het klopt. Vanwege de hogere FSB van de Barton (200 ipv 166) werkt het hele systeem sneller en krijgt je CPU met een snelheid van 1,83 gHz al een rating van 2500+. Ik ben erg benieuwd hoe hij presteert tegenover een 2400+.Geplaatst door meelman
dan heb je vermoedelijk een Barton core. Dat is een vernieuwde architectuur van de chip die een hogere efficiency zou moeten halen. Maar ik ga het even voor je uitzoeken..
Geplaatst door DENNIS90
Ik heb een amd athlon xp 1800+, maar naar een half uur doet xp raar hang ie steets, en als ik de fsb op 1600(123) zet doet xp niet raar en hangt ook niet. mijn prossersor is echt een amd athlon xp 1800+ iemand een idee.
Tnx:thumb:
Geplaatst door meelman
Ik heb het opgezocht en het klopt. Vanwege de hogere FSB van de Barton (200 ipv 166) werkt het hele systeem sneller en krijgt je CPU met een snelheid van 1,83 gHz al een rating van 2500+. Ik ben erg benieuwd hoe hij presteert tegenover een 2400+.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.