amd 2600+ is 1400 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike180

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2001
Berichten
261
hallo allemaal

ik heb sinds gister mijn pc omgebouwd met een nieuwe mobo videokaart een een 2600+ proc.
als ik nu kijk bij systeem geeft hij aan dat ik een 1400 mhz cpu heb ??
in de bios stond er iets op 100mhz en dat kan je veranderen tot 200mhz (weet niet hoe het precies heet)
dit heb ik gedaan maar als ik dan mijn pc opstart krijg ik eerst de foutmelding no 80-conductor ide cable connect.
heb ik iets verkeerd aangesloten ??

het gaat om het mobo asus a7n8x met een amd 2600+

video kaart is een radeon 9600

ik heb win xp pro

alvast bedankt voor de moeite :thumb:
 
als ik dit doe maakt het niets uit als ik hoger ga sluit windows af.:(
 
dit antwoord is wel niet echt gedetailleerd maar mss kan het je helpen (heb geen tijd om de handleiding van je mobo door te nemen). Ik heb dit probleem ook gehad en moest gewoon een jumper op m'n mobo veranderen en 't was oké.succes.
 
wat voor een 2600+ is het (DMV dat kan je uitrekenen wat je FSB moet zijn... wat IIG GEEN 100Mhz moet zijn.)
 
Over he algemeen werken vrijwel alle standaard cpu 's op 133 mhz, maar je kunt altij dspelen met de waarden, hou er rekeing mee dat je als je teveel invult de cpu overclockt en daardoor wordt hij warmer als normaal, dit zul je in de gaten moeten houden, voor de rest een rekenfoefje weet ik niet, in theorie moet het bij de procesor worden aangegeven wat de fsb moet zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan