amd 5000+ overclocken

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander678

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
hallo

ik heb een amd 5000+ alleen ik ben bezig mee overclocken ik heb hem van 2,6 per core naar 2,83 maar dit is toch niet het maximale:S

hoe krijg ik hem hoger ... mijn cpu frequentie staat standaart op 220 en nu zet ik hem op 221 en dan doet hij het af en toe en dan staat hij op 2,83 per core kan dit niet meer worden

ik heb 2 gb werkgeheugen...

groeten sander

Niet elke processor reageert even goed op overclocken, sommige kunnen het erg goed hebben (E6750) maar veel processoren moeten er niks van hebben, ik durf alleen niet te zeggen hoe dat bij AMD zit.

hallo

ik heb een amd 5000+ alleen ik ben bezig mee overclocken ik heb hem van 2,6 per core naar 2,83 maar dit is toch niet het maximale:S

hoe krijg ik hem hoger ... mijn cpu frequentie staat standaart op 220 en nu zet ik hem op 221 en dan doet hij het af en toe en dan staat hij op 2,83 per core kan dit niet meer worden

ik heb 2 gb werkgeheugen...

groeten sander

bedoel je dat als je de FSB frequentie hebt verhoogt dat ie het soms wel en soms niet doet of bedoel je dat als je de FSB verhoogt dat hij dadn instabiel loopt, bij het eerste geval weet ik zo niet wat het zou kunnen zijn bij het 2e geval moet je de Vcore even verhogen met 0.1 volt of iets minder dit wil vaak wel is helpen.

Groetjes Stephan

staat cpu frequentie maar ik kan hem niet verhogen met volt omdat ik standaart op 1,4 zit en ik er staat alleen maar 1,3 en 1,2 bij :S dus wat moet ik doen:S

ik zie trouwens nergens fbs staan

Ik weet niet of het je eerste keer is dat je overclockt, maar voltage clocks zijn extreem gevaarlijk, een foutje en je processor smelt weg.

Ik weet niet of het je eerste keer is dat je overclockt, maar voltage clocks zijn extreem gevaarlijk, een foutje en je processor smelt weg.

niet zolang je het maar met hele kleine stapjes doet hoor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan