AMD adress nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.

bionitro

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2005
hey beste mensen,

ff een vraagje ik heb een probleempje met mijn amd processor hijs namelijk kapot! Maar nou komt het lastige de leverancier heeft contract breuk gepleegt en hij kreeg normaal alle onderdelen van een andere leverancier. en die kreeg het dan van amd. een heel verhaal dus.

in iedergeval ik heb dus geen bonnen van mijn processor en nou heb ik dus een probleem want ik weet dus niet bij welke leverancier mijn processor is gehaald. dus nu zei iemand van bij de vobis en nog wel meer mensen eigelijk. ''dan moet je hem gewoon na AMD zelf opsturen''.

MAAR,,

ik kan gewoon geen enkel adres van amd in nederland vinden alleen een paar telefoon nummers van amd in duitsland en engeland of frankrijk ik dank dat jullie tog ook welles problemen hier mee hebben gehad en hoe hebben jullie dat dan opgelost ?
misschien heeft iemand een nummer van AMD in nederland of misschien een adresje ??

nou als jullie wat weten please vertel het dan ff dan heb ik ook een probleempje minder.

Hartelijk bedankt

ik denk toch dat het een verloren zaak is aan gezien je geen aankoopbewijs meer hebt.
en zo naar amd sturen denk niet dat dat werkt staat op hun site dat de verkoper het zou,
moeten omruilen voor een werkende versie van het produkt.
maar in elk geval veel geluk gewenst er mee.

Dit lijkt mij niet zozeer een computerprobleem.

Misschien heb je je aankoop betaald via de pin?
Dan kun je aantonen wanneer je hem hebt gekocht en kan je verkoper meestal wel een nieuwe bon uitdraaien.

Erg ***lig is het dat je pcboer van zijn probleem, jouw probleem maakt.
Jij bent een overeenkomst met hem aangegaan, hij moet zorgen voor een werkend produkt!
Dus of hij zorgt binnen een redelijke termijn voor een werkend produkt, of soort gelijks.
Of je krijgt (een gedeelte van) je geld terug van hem.
Het is je recht!

pff vertel dat maar tegen hem ik ben ook al een regtsaak tegen hem begonnen een heel verhaal.

zijn zaak heete pcbyte en hijs een op lichter laten we het daarbij houden :p

btw ik heb contact opgenomen alles in het engels :p

ennuh ik moet hem nou gaan opsturen ma es kijken wat er uit komt

btw wanneer ik hem had gekocht maakte niet zoveel uit :p

dat konden ze zien aan het serie nummer ofzoiets vaags :p
das wel relaxt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan