AMD Athlon 2400+

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisis01

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2003
Wil mijn processor unlocken, maar er zijn mij nog een aantal dingen niet duidelijk. Zijn het nu de L3 of de L1 bruggen die verbonden moeten worden, en alleen het laatste paartje of de laatste 2 paartjes (ook bij het 1 na laatste paartje zit een "sleufje")

Alvast bedankt,

Weet je hoe het moet, behalve het feit dat je niet weet welke bruggen het zijn? Het is best fijn werk en een verkeerde verbinding maken kan nare gevolgen hebben.

De meeste 2400+'en zijn trouwens standaard al unlocked.

reactie

Bedankt voor de reactie, maar heb nu nog geen antwoord ! Mijn 2400+ is niet geunlockt (tot mijn spijt).

C.

Antwoord best eerst even op deze vraag:

Geplaatst door Steve
Weet je hoe het moet, behalve het feit dat je niet weet welke bruggen het zijn? Het is best fijn werk en een verkeerde verbinding maken kan nare gevolgen hebben.
Ik wil namelijk niet dat je je CPU verknoeit nadat ik je advies gegeven heb over de bruggen.

Unlocken

Uiteraard ben ik al op de hoogte van hoe het moet Steve, en ik weet dat het zeer nauwkeurig werk is. Maar zoals bij alles: de juiste tools is al het halve werk. Gapfiller, vergrootglas e.d heb ik. Dus,.... ben me er van bewust dat e.e.a risicovol is, heb alleen nog een paar antwoorden nodig (die ik graag van jou zou willen krijgen). Bedankt voor je bezorgdheid !

C.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan