amd athlon 2600

Status
Niet open voor verdere reacties.

jhonnybos

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2003
ik heb een amd athlon 2600 .. eerder draaide hij altijd met 35 graden maar naar ik een probleem heb gehad net draait ie nu met 61 graden is dat niet te warm

Athlon

Zo'n plotse stijging is niet normaal.

Maar welk probleem had je dan?

Het lijkt me juist crusiaal dat je dat er even bij zegt.

Grtz.

Die AMD kan een warmere temperatuur hebben dan 61 graden,
maar een plotselinge verandering van temperatuur is wel erg vreemd.
Ben benieuwd wat het probleem geweest is.
Graag meer info dus.:)

Stopte een fan met draaien? De cpucooler of de voedingkoeler...

neee mijn probleem was dat mijn pc aanging maar hij deed niks monitor ging niet aan .... duzz heb ik alles ff bekeken en ik zette ff een jumper anders dat ie op 133 fsb staat gaat ie wel weer nromaal aan maar zet ik die jumper op 166 fsb ging ie niet meer aan .. duzz ik heb alles uitelkaar gehald en opnieuw opgebouwd en nu doet ie het wel weer .. alleen 60 graden cpu .... ik heb de processor er ook afgehaald:D

Geplaatst door jhonnybos
.... duzz heb ik alles ff bekeken en ik zette ff een jumper anders dat ie op 133 fsb staat gaat ie wel weer nromaal aan maar zet ik die jumper op 166 fsb ging ie niet meer aan ..
Staat je FSB inmiddels weer op 133mhz?
Als ie op 166mhz staat ben je wreed aan het overklokken, hetgeen de koorts zou kunnen verklaren.

LOL WREED OCen :D

whehehe gnagnagna uhmz de Athlon XP 2600 is er ook in een 333Mhz FSB uitvoering ik denk dat hij die heeft lol anders lijkt het me onlogisch dat hij er eerst wel op gedraaid heeft :D

KOORTS :D nu heb ik t egt gehad je zou komiek moeten worden lol ik heb een lachbui hierow whehehe!!!

ik denk dat hij op 166 HOORT te draaien maar op 133 DRAAIDE en dat betekend dus dat hij NU de NORMALE temperatuur heeft en eerst SUPERLAGE (dat is namelijk SUPERLAAG voor een AMD)

hey ik zou wel even een betere koeler kopen met de tijd zorgen dat hij ONDER de 50 stabiel draait dat is wel iets wat belangrijk is daarboven is t snelheidverlies te merken :D ik draai stabiel op zon 45C :D

Greetz me

(CPU met koorts gnagna hij is leuk)

nee ik heb gewoon een amd 2600 die draait op 166 en was ie 35 graden maar ere was iemand die wou weten wat voor probleem ik had ...maar door die probleem kon ik hem alleen ng maar op 133 zetten en nu is hij klaar en doet ie het weer.. maar door die probleem heb ik mijn cooler ook vaak van mijn cpu afgehaalt en er geen coolkit meer tussen gedaan:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan