AMD Athlon 64 X2 4000 of 4400?

Status
Niet open voor verdere reacties.

frenkyy

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2005
Hallo iedereen,

Binnenkort ga'k een nieuw pctje via Dell aanschaffen :)
Maar anyway... ik twijfel tussen de:

AMD® Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 4000+

en de:

AMD® Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 4400+

Weet iemand toevallig of de 4400 merkbaar beter is dan de 4000?

Groeten,
Frank.

Laatst bewerkt:
Heb ik al bekeken... maar op PCM is de tekst van de 4400 en 4000 exact hetzelfde.
(op de specificaties na)

Dus echt een verschil zie ik niet:(

Laatst bewerkt:
Ik heb ook eens even rondgekeken en gezien dat de X2 5000 maar zo'n 30 euro duurder is dan de 4400 maar wel heel wat sneller. Zou dat dan niet de beste optie zijn??

Ik heb ook eens even rondgekeken en gezien dat de X2 5000 maar zo'n 30 euro duurder is dan de 4400 maar wel heel wat sneller. Zou dat dan niet de beste optie zijn??

Bedankt.

Standaard staat de 4000 geselecteerd, met de X2 5000 loopt het totaal al snel naar de €700,- op. (€70,- extra).
Dusja liever een 4000 of 4400. Maarja, misschien zit er weinig verschil tussen.

Kijk alleen goed naar de 2e level cache, die maakt hem ook sneller of minder snel, i.c.m. de frequentie, hier kun je ze aardig vergelijken, ook qua prijs.

Overigens merk in werking niet zo veel verschil in al die frequenties, wel iets meer door de groote van de cache.

Kijk alleen goed naar de 2e level cache, die maakt hem ook sneller of minder snel, i.c.m. de frequentie, hier kun je ze aardig vergelijken, ook qua prijs.

Overigens merk in werking niet zo veel verschil in al die frequenties, wel iets meer door de groote van de cache.

dank:D

idd... zie er ook weinig verschil tussen... zal d'r is over nadenken...

Weet iemand anders er nog iets over :)?

(Wil de pc morgen bestellen:D)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan