amd athlon sneller maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneloon

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2007
hallo ,ik heb een amd athlon xp 1.3 socket A 462.:shocked: nu ben ik op zoek naar een snellere processor.mijn moederbord is een msi ms-6590 kt6 delta series. hij kan tot 3000+ volgens gegevens.nu zie ik wel eens staan bij processors 266 of bus enz.133 wat is dit allemaal en waar moet ik op letten bij een andere processor?ik zit te denken aan een 2400+ of zoiets het hoeft niet de snelste te zijn maar ik moet nu wel iets sneller hebben,wie heeft goede tips wat ik erin kan doen.mischien ook een duron of sempron,ik heb er geen verstand van.
help help. groeten rene:confused:

Alles wat een socket 462, socket A dus, heeft, met een FSB van 133, past erin, maar veel schiet je er niet mee op, hoor.

Het moederbord met interne geheugen bepaald meer de snelheid, en niet de CPU.

Alles wat een socket 462, socket A dus, heeft, met een FSB van 133, past erin, maar veel schiet je er niet mee op, hoor.

ik heb 3 maal 256 mb dus 768 mb is dat niet genoeg?/? en wat bedoel je met fsb 133?groeten

Uitleg over de FSB.

Gaat toch niet over de hoeveelheid geheugen, maar de FSB daarvan, en de doorvoersnelheid van de chipset, de totale bandbreedte dus.

Uitleg over de FSB.

Gaat toch niet over de hoeveelheid geheugen, maar de FSB daarvan, en de doorvoersnelheid van de chipset, de totale bandbreedte dus.

okee leuk allemaal die getallen,maar de vraag van mij is nog steeds niet beantwoord:mad: dat alleen socked A 462 erin past dat snap ik nog wel.maar athlon of sempron of duron:thumb:

:shocked:
Je zou ook gewoon kunnen lezen.:rolleyes:
Maakt toch niet uit, hoe die dingen heten.:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan