Amd athlon temp

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Hallo

Mijn temp van mijn amd athlon 1.58 GHz was eerst altijd 68 graden, heb nu een nieuwe koeler, hebt gta vice city net gespeeld de temp werd 56 graden, toen ik gta vice afgesloten had werd de temp weer 52 graden, wat is jullie amd ahthlon temp,en is het mogelijk om hem nog lager dan 52 te krijgen of kan dat alleen bij een pentium.

Tnx

Laatst bewerkt:
Tuurlijk is het mogelijk om hem nog lager te krijgen (beginnend bij een extra kast koelen en eindigend bij vloeibare stikstof koeling), maar een AMD wordt nu eenmaal warmer dan een pentium.
Ik vind 52 graden helemaal geen verkeerde temp, die 68 is wel wat aan de hoge kant als dat gedurende langere tijd wordt gehaald.

32C Idle, ik gok 40C tijdens games (nooit naar gezien tijdens games). Kamer(zolder)temp +- 15C. :D

32C.png

Nee, is geen grapje. Dit is echt mijn huidige temp en ik ben er blij mee. Zo koud is 15C als zoldertemp niet met een bodywarmer aan. :D

-edit-

AMD AthlonXP1900+

wat voor koeler heb je dan ik heb een amd 3000 koeler en ik haal maar 52 graden met games 56.

Geplaatst door gast0225
Bassie,

het artikeltje is al weer even gedateerd, maar de situatie dat een AMD per definitie warmer werd dan een Pentium, was in augustus 2002 voorbij.................

http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=308&page=4

Je hebt helemaal gelijk wat dat aangaat, misschien was ik een beetje te algemeen. Het stuk gaat echter over de 2600+ en daar hadden we het hier nog niet over (valt wel een beetje tegen dat we in een jaar tijd nog niet veel zijn opgeschoten kwa cpu snelheid).

dan vind ik het toch tegen vallen, pas net een hele goede koeler gekocht die koelt zelf tot amd 3000+, jammer dat ik maar als laagste 52 graden krijg..

Geplaatst door DENNIS90
dan vind ik het toch tegen vallen, pas net een hele goede koeler gekocht die koelt zelf tot amd 3000+, jammer dat ik maar als laagste 52 graden krijg..

Nou, wat een goede koeler heb je dan.. :rolleyes:

AMD XP 1800+ met XP 3000+ koeler en dan die temp?

ja mensen kan je ook dus niet meer vertrouwen, die man van de winkel zei dit is een hele goede amd koeler, en hij was nog 19 euro.:(

Geplaatst door DENNIS90
ja mensen kan je ook dus niet meer vertrouwen, die man van de winkel zei dit is een hele goede amd koeler, en hij was nog 19 euro.:(

Lees eerst nog maar es goed me reactie door hierboven.....

Geplaatst door Muurhond

Lees eerst nog maar es goed me reactie door hierboven.....

Opes sorry foutje:) maar kan ik nu ook overkokken, zo ja tot hoever dan..

Bassie,

en daar heb jij weer helemaal gelijk in, ik wilde alleen maar aangeven dat de tijd dat de AMD's de "reputatie" hadden van "kacheltjes" -en daardoor minder stabiele processors dan de Intells-, nu toch echt door meneer Intell is ingehaald............. :D

Ik heb een amd 2800+ en standaard 34 Graden en als ik spellen speel niet warmer als 36 a 37 graden

Geplaatst door ThaHuricane
Ik heb een amd 2800+ en standaard 34 Graden en als ik spellen speel niet warmer als 36 a 37 graden

He das weinig, wat voor koeler heb je?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan