Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door gast0225
ehh,
1600 (123),
wat bedoel je daar mee ?
Heb je een progje als Aida32 op je hdd staan ? Kijk eens of je processor wordt herkend en / of bij enige optie van Aida "foutboodschappen: worden gegeven............
Geplaatst door gast0225
FSB 133 is no prob (MAG geen prob zijn):
GA-7DXR+
AMD 761 chipset
Processor
Socket A for AMD Athlon™/AMD Athlon™XP/Duron™200/266MHz FSB processors
Supports 500MHz ~ 2000+ and faster
Auto/1.5V/1.525V/1.55V...1.85V(15 scales / 0.025V per scale) CPU Voltage adjustable
Supports CPU multiplier 5.0/5.5/.../12.5
bron : http://uk.giga-byte.com/MotherBoard/Products/Products_GA-7DXR.htm
Geplaatst door meelman
Hoe warm wordt de processor (kun je zien in Bios of met een progje zoals speedfan of aida32)
Wat voor koeler heb je?
Zit er koelpasta tussen koeler en CPU?
Geplaatst door DENNIS90
Ja er zit koelpasa tussen.
hij word 60 graden, dat mag toch het is een amd athlon 1800+ die worden erg warm.
Geplaatst door Muurhond
60C in ruststand? Dan zou ie dus in principe tijdens het draaien van een game nog warmer kunnen worden.
komt er ook een foutmelding in XP of staat ie direct vast zonder meer wat te kunnen bekijken?
Ik heb een amd athlon xp 1800+, maar naar een half uur doet xp raar hang ie steets, en als ik de fsb op 1600(123) zet doet xp niet raar en hangt ook niet. mijn prossersor is echt een amd athlon xp 1800+ iemand een idee
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.