AMD Catalyst update herhaalt zich steeds na een tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
AMD Catalyst update herhaalt zich steeds na een tijd.



Om de zoveel tijd krijg ik een melding dat ik AMD Catalyst moet updaten van 12.3 naar 12.8. Steeds dezeflde update terwijl ik hem zeker 2 of 3 x al heb ge-update.

Wat gaat er fout?
 
Laatst bewerkt:
Misschien een foutje in het programma, of de update installeert niet correct. Probeer eens CCC te verwijderen en de nieuwste te installeren van de Ati website. Het zou heel goed kunnen dat het dan wel werkt.

Succes!
 
Verwijderen? Dan ben ik straks misschien het beeld helemaal kwijt. Ik ga hem proberen te herstellen bij programma's kijken of dat helpt.
 
Nee, je raakt je beeld niet kwijt. Je hebt CCC eigenlijk niet eens nodig. Het is alleen voor het beheren van de instellingen (kleuren, overklokken etc). Ik heb ook een tijdje lopen klooien met CCC, maar nu werkt het (ik heb W7 er wel voor opnieuw moeten installeren...)
 
Vraag verplaatst :)
 
beeld raak je nooit kwijt een videokaart heeft namelijk een instructie set ingebakken op de kaart zelf voor de bios/windows waardoor je op extra lage resolutie alsnog je beeld kan krijgen
maar het beeld raak je nooit kwijt zelfs niet als je de drivers ervan af kiepert tenzij de kaart gewoon kapot is maar dan doet hij het niet ook niet met drivers :p
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels heb ik een repair uitvoering gedaan echter het helpt niks komt gewoon weer terug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan