AMD drivers worden niet geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

GamerTom

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Hoi,

Ik probeer de nieuwste AMD Catalyst driver (15.7) te downloaden. Maar als ik bij de AMD Catalyst Control Center installatie aankom, dan krijg ik de foutmelding: "installatie toepassing: kan het pakket niet installeren."
Na 3 keer proberen heb ik het steeds weer... Hoe kan ik dit oplossen, want nu werkt mijn 2e beeldscherm niet meer.

Bvd,

Tom

Hoi,

Misschien stomme vraag maar genoeg ruimt op de hdd? en wel vor de juiste videokaart gedownload? en anders de vorige weer eens installeren wat dan?

Was het een nieuwe windows installatie en nog niet de chipsetdriver geïnstalleerd?

Ik heb nog 200 GB over, dus dat is geen probleem. Ik heb ook de juiste driver voor mijn videokaart gekozen. Een vorige versie van driver moet ik nog proberen..
Het is geen nieuwe Windows installatie, ik kwam erachter dat er updates waren voor de drivers, alleen hebben deze dus de boel overhoop gehaald.

Download het programma Driver Easy.
De betaalde versie download de drivers snel en installeert ze dan.
De gratis versie download langzaam en je moet de drivers zelf installeren.

Het programma heeft mij al wat diensten bewezen.

Over welke windows hebben we het eigenlijk.
En waarom nieuwe drivers, als de oude werken wordt er niets beter of sneller.

Nieuwe drivers worden gemaakt om op nieuwere hardware om de eventuele nieuwe opties te kunnen gebruiken, voor oudere kaarten heb je er niets aan.
Tis sowieso onzin om altijd maar de nieuwste drivers te willen hebben, als ze werken...afblijven.

En die driver progjes, zou er mee uitkijken, je krijgt af en toe veel rommel mee, ze zijn niet voor niets gratis.......
Drivers vind je gewoon bij de fabrikant van de PC, notebook, moederbord of insteekkaart.

Het is Windows 8.1 64-bit. Ik speel veel Counter-Strike en zag dat mijn skins er heel blokkerig uitzagen. Ik had even gegoogled en iemand zei dat het iets met de Catalyst Control Center instellingen te maken had. Ik opende het Control Center en er stond een pop-up met de vraag of je de nieuwste drivers wil downloaden. Ik klikte erop en ging downloaden, maar tijdens het installeren kwam die foutmelding dus. Tijdens het opstarten van Windows zie je op het 2e beeldscherm wel het Windows logo verschijnen, maar na Windows geladen is staat er een melding: "Geen ingangssignaal".
Alle kabels zitten er goed in, dus het moet wel aan de drivers liggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan