AMD of Intel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

winnie de pooh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Ik hoop dat dit de juiste sectie is zal wel niet maar goed wordt et maar verplaatst :p

Ik heb een vraag waarom zou ik AMD Athlon 64 boven Intel P4 kiezen? Of juist andersom natuurlijk?

Moeilijke hè, kiezen. :)
Meestal kijkt men naar de prijs/prestatie.
Of men gaat gewoon voor een merk.

Omdat niet iedereen voor hetzelfde merk kiest lijkt me logisch en dat gaat in dit geval ook op denk ik.

Zoals Admin_Frisian al beschrijft licht dit vaak persoonlijk, je zou een wat benchmarks kunnen vergelijken.
Zelf draai ik met een AMD64 3000 naar alle tevreden heid, ik heb een pc samen gesteld en gebouwd met A-merk componenten naar mijn eigen wensen.

Ligt er maar aan wat je er mee wil.Wat je budget is en persoonlijke voorkeur. De prestaties van beide processoren liggen tegenwoordig aardig bij elkaar.Ik heb zelf een p4 maar voorheen heb ik altijd amd's gehad.

Maar mag je dan ook een AMD 64 3000 vergelijken met een P4 3.0 ??? OF ligt dat ook weer anders? Ik zal ook is wat op internet nog rondkijken

nog bedankt voor de reacties :thumb:

Oke maar klopt het ook dat je als je games speelt dat je dan toch beter een AMD kan nemen dan een Intel

Geplaatst door winnie de pooh
Ik hoop dat dit de juiste sectie is zal wel niet maar goed wordt et maar verplaatst :p

Met zo'n instelling heb ik niet eens zin om de vraag te verplaatsen.

Deze ene keer doe ik het mocht het weer voorkomen dan gaat de vraag op slot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan