amd of intel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanwizzard

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2011
Berichten
47
AMD of Intel?

2 bekende processor merken, maar wie is nu het beste?
Als ik het zo bekijk zie je al meteen dat de amd's veel goedkoper zijn dan de intels. Maar is de amd dan ook sneller?

Of een processor snel is ligt aan de architectuur, oftwel een 8 x 3000 mhz core van bedrijf A kan langzamer zijn dan een 4 x 3000 mhz core van bedrijf B.

Amd staat of stond ook bekend als de game processor, maar is dat nog steeds?

Dus vertel het, heb jij een intel of amd? Vertel wat je hebt en welke spellen goed spelen. Ervaringen met amd of intel.
Elke mening telt!'

(ps concurent vanuit onbekende hoek... ARM maakt processors voor mobieltjes. Bij tablets kan je je afvragen of het een kleine computer is of een groot mobieltje. Dus ARM kan via de tablets in kleine 11 inch laptops komen en dan uiteindelijk in desktops belanden. Maar dit proces duurt nog wel effe.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is dan de uitgangspunt van jouw vraag?
De aanschaf van een intel of een amd?
 
dit is een algemene vraag... gwoon wat jij hebt en waarom jij het hebt

vraag je je niet af wat beter is voor de aanschaf?
 
Laatst bewerkt:
Mar ja, als een amd goedkoop is en een amd is ook troep? Wil ik dan wel de amd...

En als amd goedkoop is en beter lijkt mij duidelijk welke...
 
En toch doe ik maar een slotje op dit topic.Er zijn er al genoeg van geweest en daarbij komen er vaker reacties van wat iemand heeft(en dus gevoelsmatig een oordeel velt) ipv er degelijk vergelijksmateriaal gegeven wordt.Op het www is genoeg leesvoer(benchmarks) hierover te vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan